Alla inlägg under augusti 2008

Av Anna - 24 augusti 2008 10:18

Shit idag ska hinnas med mycket.

Jag har en bok jag måste läsa ut eftersom den bokklubb jag är med i har möte imorgon, och jag har typ bara läst 40 sidor!!!

Till råga på allt ska vi vara här imorgon så jag måste städa lite :)

Sen ska vi träffa några kompisar på ett fik vid 12 och käka lunch...sen hinner jag bara hem och vända för sen ska jag iväg o hälsa på en ny liten bebis.

Usch, jag vet inte när jag ska hinna få in träningen. Den får nog stå åt sidan är jag rädd för, lite trist men ibland måste man prioritera och även ifall jag hellre skulle tränat en städat så funkar ju inte det :-)

Av Anna - 23 augusti 2008 13:24

Jag gifte mig en ganska kall februaridag i år, blev lite nostalgisk innan när jag tittade på min klänning och funderade på hur jag ska förvara den lite bättre än vad jag gör nu. Det är lite trist o tänka på att man aldrig får ha klänningen på sig igen.....

här kommer en bild på som togs när vi blev fotograferade. Har ingen aning om vad vi tittar på :-)
En saker var jag säker på och det var att det var jävligt kallt :-)

Mitt smajl frös fast och på en del bilder så ser jag ut som en smilade stelfrusen isbjörn typ :)

Av Anna - 23 augusti 2008 11:07

jag behöver ett par nya skor...ett par svarta pumps, mina favoritisar är helt utslitna och dom måste jag nog låta vila i frid...dom har gjort sitt helt enkelt...

vill ha ett par enkla som funkar på jobbet...inte för hög klack då jag redan är ganska lång (1.76)

tycker dom här från din sko är snygga, gillar dom i alla färger, fast svart är väl kanske mest praktiskt..

http://www.dinsko.se/Dam/Modeller/Ballerinor-och-pumps.aspx?art=238238

Av Anna - 23 augusti 2008 10:26

Bara grått och regn. Jag hade förhoppning om att det sklle bli fint idag så man kunde vara ute i trädgården. Men icke sa nicke.

Ska istället sticka ner och handla en present till en ny liten bebis som jag ska träffa imorgon. Sen march iväg till gymmet.

Hem, käka lite lunch och fixa lite hemma. Och ikväll ska vi iväg och käka och bowla lite. Det ska faktiskt bli riktigt kul. Blir kanske en öl eller tom två :)

Men först iväg och köpa present.

Tänk, dom 3 tjejer som jag umgås mest med har fått 4 bebisar inom loppet av 6 veckor :-)


Av Anna - 22 augusti 2008 22:51

sitter hemma hos en kompis. rakt framför mig ligger min man och gosar med en liten bebis. Han ser så söt ut så man nästan vill börja gråta :)

Usch det är lite jobbigt oxå för man vet hur gärna han oxå vill ha barn och så känns det jobbigt för att det är ens fel att det inte blir några bebisar. Även ifall han givetvis inte tänker så sågör manju själv det då och då eftersom det faktiskt är jag som är orsaken till att det inte blir någon bebis.

Men våra kompisar har fått två stycken så här får man alltid låna en :))

Av Anna - 22 augusti 2008 17:26

Så var denna veckan över. det har gott fort fort fort.

Ska snart iväg hem till goda vänner men först var ju tvungen o se om jag hittar någon hylla till hallen....har bara hittat en jag tyckte var okej än så länge...fast den är inte helt klockren...

http://www.designonline.se/Products/sek1/Furniture/Storage/4601/Contact+hylla&VariantId=2


den här är fortfarande en favorit..

http://www.svenssons.se/mobler/product.aspx?cid=6&pid=141&aid=272

Av Anna - 22 augusti 2008 07:49

Det är så härligt med fredagar, hela helgen ligger framför en och erbjuder förhoppningsvis en del kul.

Men först är det ju 8 timmars arbete som gäller, det går nog fort för jag har häcken full :)

Sen march iväg till en kompis och prata lite skit, hem byta om och sen iväg till en annan kompis där resten av kvällen ska tillbringas. Mannen  ska spela fotboll men han och kompisens sambo joinar oss när dom har spelat klart.

Men som sagt, först iväg till jobbet!

Dagens outfit.  :-)

Gråa chinos H&M, vitt linne H&M, svart tröja Mango och ett par svarta pumps från tja gud det vet jag inte förrästen dom är så gamla :-)

Dagens matlåda

Fläskkotlett och grönsallad

Dagens träning:

Ingen, vilodag

Dagens frisyr:

hängade, lätt stripit


:)

Ovido - Quiz & Flashcards