Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Anna - 15 augusti 2008 21:13

Shit jag har ätit så mycket godis så jag kramp i magen...magen är proppfull av godis och det var ju inte meningen riktigt, skulle ju bara småäta lite sådär fint som riktiga damer kan göra :)

Hmm nu blev jag sugen på en öl oxå... *springer o hämtar en*

ummm smarrigt, en iskall haineken framför datorn och en man som ligger o tittar på film på ovanvåningen, sånt e mitt glamorösa liv :)

Av Anna - 15 augusti 2008 20:52

Filmen vi tittar på är urkass, tycker jag iallfall. Min bättre hälft sitter som klistrad. Själv gav jag upp efter ca 1 timme och sitter nu mest och surfar runt och se om jag hittar lite mer stuff till mitt nya kontor. Har ännu inte hittat nått jag jublar över direkt...

skulle behöva ha tag i en bokhylla typ och ha jämte skrivbordet men den skulle behöva vara 50 cm djup och jag htitar itne det måttet...blir galen!


Annars var den här rätt snygg...fast den funkar inte alls för den är bara 32 djup...

http://www.mio.se/templates/MioProdukt.aspx?id=1442&p=1

Av Anna - 15 augusti 2008 19:06

Så var motionen avklarad, det blev bara en 45 min promenad för sen sa hälsenorna ifrån. Väl hemma så hjälptes vi åt att rensa ur mer kläder ifrån klädrummet. Vi sprang även upp på förrådet och dog dom kläd-lådor vi hade där oxå, likaså skor. Så nu är allt rensat. Det blev en sopsäck skänka och 1,5 slänga! Ganska duktigt av oss tycker jag.

Min man fick blodad tand och nu befinner han sig i förrådet och resar bland all skit vi har där.

Själv har jag precis tillverkat en pizza med mina bara händer (och så lite halvfabrikat till hjälp) :-)  Den står och dofta i ugnen och jag väntar bara på att det ska pipa.

Min man verkar tyvärr jävligt pigg, hoppas han inte föreslå att vi ska rensa vidare ellr fixa i klädrummet efter maten. Jag känner bara för att slappa i soffan och äta mitt efterlängtade goooodis!!

Haha, nu skrålar han Josh Grobans "you raise me up" för fullt. Låter oootroligt vacker...eller inte :-)

Nä nu pep pizzan, matdax!

Av Anna - 15 augusti 2008 17:02

Äntligen helg. Så himla skönt. Kommer direkt från en massagestol och känner mig sådär skönt knådad och redo för helg!

I efterdmiddag har jag suttit och jobbat i excel hela tiden så det dansar siffror och diverse beräkningar framför ögonen på mig :)


Är lite osäker på vad som står näst på agendan idag. Tror jag ska ta en liten försiktig lååångsam promenad först för det är rätt skönt väder ute.

Mannen klipper gräsmattan fast jag sa att jag kunde göra det imorgon. Han tror kanske inte jag kan :-) 

Jag tror han gör det mest för att han tycker det är så gott o ta en öl efteråt :)


Nä nu ska jag ut o vandra en liten sväng och fundera över livet :)

Av Anna - 15 augusti 2008 08:09

Känner mig lagom motiverad att gå till jobbet. Hade myyycket hellre legat kvar i sängen eller soffan och kollat på os. Men det får jag ju tyvärr inte :(

Men jag tänkte komma sent till jobbet och gå tidigt :-)

Måste ju tyvärr fortsätta i mitt dressingroom ikväll och kan inte ta helg direkt. Vi får väl hur länge jag orkar. Min man har lovat att hjälpa till lite men vi får väl se hur det blir med det. Det kommer nog att sluta med att jag tycker att han mest är i vägen eller försöker ändra på min strategi och då kommer jag bli irriterad och be honom fara och flyga. Fara och flyga i det här fallet kommer då att resultera i att han går upp och lägger sig i soffan med en öl i ena näven och en liten whiskey i andra :-)


Jag måste oxå kolla igenom så jag har hela min outfit som jag tänkte ha på bröllopet imorgon redo så att inget behöver tvättas eller att jag behöver köpa nått litet....det är svårt o köpa grejer när man har shoppingförbud :)


Nä nu kan jag inte dra ut på det längre.....Mot kontoret!! :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards