Alla inlägg under januari 2009

Av Anna - 31 januari 2009 15:39

Här kommer lite fler bilder.....

Av Anna - 31 januari 2009 13:56

Här kommer lite bilder från Ikeas ps som dom släppte i Älmhult idag.

Imorgon släpps dom i Stockholm och 1 April i resten av Sverige.

Jag fick tag på 3  maskroslampor som jag ska ha i vardagsrummet :-)

Mer bilder kommer senare....

Av Anna - 31 januari 2009 08:40

Nu glider jag till Ikea....hoppas på att få tag i 3 stycken lampor :)

Återkommer med resultatet...

Av Anna - 31 januari 2009 00:41

Nu har vännerna gått hem och kortspelandet är alltså slut för den här gången...Imorgon bitti är det som sagt dax för IKEA PS!!!!  Ska bli kul kul...

så nu måste jag sova så jag är utvilad :)

Av Anna - 30 januari 2009 17:30

Nu tycker jag vintern är över...så jag har lagt på min absoluta favorit vaxduk. Den köpte jag och min man på Åhlens i stockholm för flera år sen...

but I like it a lot, tyvärr håller den på att bli solblekt så den håller nog inte så länge till :(

Men jag ska försöka spraymåla mitt bord vitt så att jag inte behöver täcka det utan även kan ha mindre dukar...det sker förhoppningsvis inom en inte alltför avlägsen framtid.

Bytte även ut julkuddar mot vårkuddar i soffan :)

Av Anna - 30 januari 2009 17:02

Den här veckan har gått supersnabbt, men jag har ju varit på utbildning i 3 dagar så det kanske inte är så konstigt.

Ikväll kommer ett par kompisar hem till oss, vi ska bara ha hämtmat så jag slipper laga mat :)

Sen ska vi spela kort hela kvällen så det ska bli kulkul. Jag gillar att spela kort. Ikväll blir det Gin Rummy och det tar ett par timmar.

Av Anna - 29 januari 2009 19:28

Har precis pratat med min man om golv till vardagsrummet. Det är ju på 50 kvadratmeter så det blir ju rätt mycket golv....

MEEEEEEn det verkar faktikst som om han går med på att vi lägger ett furugolv som vi sedan målar och lackar. Tjohooooo!! :-)

Nu återstår det bara och bestämma sig om jag ska gå på vitt....eller våga lägga svart som jag tycker är ganska läckert...fast då måste jag ha en vit soffan och hmmmmm det kanske inte är så praktiskt....så det lutar nog åt vitt....

Ovido - Quiz & Flashcards