Alla inlägg under januari 2009

Av Anna - 27 januari 2009 19:50

Min hjärna verkar ha fått tillräckligt med information för en dag....nu har jag suttit i en halvtimme och repeterat det vi gått igenom och nu verkar det som om jag har fått nog.


Tror jag måste ta en liten brejk och kolla på bygglov eller nått....det är 10  minter kvar så jag kan läsa fram tills dess så har jag varit duktig :)

Av Anna - 27 januari 2009 17:42

Idag har jag varit på utbildning heeeeela dagen. Det har varit kul men ganska så jobbigt...bara lyssna lyssna, mata in information typ...inga hands on alls...

Nu tänkte jag ge mig ut på en liten promenad sen får jag nog sitta någon timme och repetera lite och läsa igenom det vi ska gå igenom imorgon...

Av Anna - 26 januari 2009 21:33

så nu har sängen blivit bäddad....pläden med stjärnor köpte jag på maxi för 50 kr, tyckte den passade bra in i sovrummet....


Lampan ligger nu i kartongen, snart ska min make sätta tänderna i den så vi får se hur resultatet blir :)


Tavlorna köpte vi på vår bröllopsresa i paris...dom är köpta av en försäljare utmed seine och vi gillar dom jättemycket...

tänkte utöka med lite andra svartvita bilder från olika semesterresor....


Av Anna - 26 januari 2009 20:45

Nu håller vi (eller rättare sagt min man) på att återinstallera sovrummet...möblerna börjar komma på plats....skönt....

Det ska bli väldigt spännande och se när mannen ska knåpa ihop norm lampan.... :)

Av Anna - 26 januari 2009 18:02

Så var måndagen avklarad...nu är det utbildning i 3 hela dagar med certifiering på torsdag. Det bästa med detta är att vi inte börjar förräns kl 09 så det blir sovmorgon varje dag, tjoho!


Nu ska jag masa mig ut på en joggingrunda, ska bli skönt!

Av Anna - 25 januari 2009 22:42

dom här mattorna är rätt läckra....tyvärr är dom ganska så dyra... +10.000

men ändå :)

Av Anna - 25 januari 2009 22:36

Vi håller på att fixa sovrummet för fullt....idag har mannen målat klart och lagt in nytt golv...här är lite bilder från innan...och efter...inte så stor skillnad mer än att det är fräshare vit och nytt ask-parkett golv...samma som vi har i vårt dressingroom och kök.

Av Anna - 25 januari 2009 22:32

kikar runt lite på soffbord...hittar inte nått sånt där som känns wow lixsom....jag skulle helt vilja att nån gjorde ett till mig....i putsat betong...får se om det går att fixa...

annars var det här ganska snyggt, även ifalll jag nog få ha ett vitt istället för svart...

Ovido - Quiz & Flashcards