Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Anna - 22 januari 2009 21:38

Ligger i soffan med datorn i knät...det är livet det :)

Min man är helt inne i handbollsmatchen medans jag slötittar mest...försöker samtidigt hitta lite trevliga ställen i Italien som vi kan besöka i sommar.....och samtidigt pratar jag med syster yster....Inte illa och klara av allt detta på en gång :)

Av Anna - 22 januari 2009 17:05

Bestämde mig för att försöka gå på en veckas hmmm detox typ...och bara dricka massa konstiga juicer  som jag gör själv i min nya juicecentrifug....

eeh....efter 1,5 dagar så ger jag nu upp...dör om jag inte får äta någon mat snart...så det blir sallad idag och ännu ett misslyckat försök att gå ner i vikt...men detta var väl o andra sidan dömt att misslyckas från första början :)

Ovido - Quiz & Flashcards