Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Anna - 15 januari 2009 22:10

försökte hitta en bra bild på min brudbukett..men hitta ingen direkt rolig på datorn...det här var det bästa jag hittade :)

den var så fin...första gången floristen hade gjort en brudbukett av tulpaner så det var lite kul tyckte jag.

Av Anna - 15 januari 2009 20:45

Idag är det tulpanens dag...min favoritblomma! :)

Min brudbukett bestod av olika slags vita tulpaner, den var superfin!

Jag har gett min man flera hintar om att det är den stora tulpandagen idag men nähä....fick ändå gå och köpa en bukett själv...

en dyr jäkel som kostade 65 spänn och som ni ser....ser superdassig ut redan!!! Skandal!

Av Anna - 15 januari 2009 20:15

Idag var det rätt jobbigt att springa, eller förlåt jogga...meeeen jag sprang iallfall det som stod på schemat att jag skulle springa :) jag är så lydig så...


NU ska jag nog installera skrivaren som jag tänkte göra häromdagen...det tar lixsom emot på nått sätt att packa upp den.....don't know why!

Av Anna - 15 januari 2009 17:38

...jag har idag köpt en Allers tidning, japp ni läste rätt...allers.

Gud jag har blivit tant. Men det verkade vara många goda recept på grytor och gratänger, och mönster på barnkläder som jag tänkte försöka sticka....

ja gud ni hör....supertant!!!


Nu ska jag ge mig ut och springa och tänka på min ungdoms glansdagar .)

Av Anna - 15 januari 2009 16:41

....fort...redan fredag imorgon igen...skönt faktikst :)

Imorgon ska jag och mannen ha en härlig hemmakväll, käka en 3-rätters måltid och ha det gott....


Nu ska jag till apoteket och hämta ut mina sprutor som jag ska ta på vårdcentralen...första sprutan är nästa vecka, första steget på väg in i klimakteriet :)

Ovido - Quiz & Flashcards