Direktlänk till inlägg 8 mars 2009

hemma igen....

Av Anna - 8 mars 2009 00:33

Hemma igen. Det har varit en trevlig kväll. Otroligt god mat...någon räkcoctail till förrätt, kött, potatis och sås till huvudrätt och så gino och glass till efterätt. Smarrigt värre!

Våra kompisar har 2 små flickor 2 och 4 som det var full rulle så både jag och mannen har lekt hela kvällen, spelat spel och lagt pärlplattor (jag han göra 2 stycken) :)

Blev sugen på att göra glasunderlägg av pärlplattor, kanske lite töntigt men ganska gulligt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 mars 2009 20:57

spattanjansson.blogg.se

Av Anna - 9 mars 2009 08:10

Jag har fått husarrest av min chef idag. Om vi har varit i kontakt med någon som har vinterkräksjukan så får vi inte komma till jobbet utan får snällt jobba hemma. Och min man var hos kompisar i helgen som kräktes hej vilt (alltså inte just då han va...

Av Anna - 8 mars 2009 20:29

Jag har bestämt mig som jag typ nämt innan att jag ska byta till blogg.se Nu tänkte jag försöka komma igång där så kika gärna in där och skriv va ni tycker om och sådär :) Kommer nog skriva lite parallellt till att börja med.....men sen gå över helt ...

Av Anna - 8 mars 2009 19:57

Var inget att hänga i julgranen faktikst. Vi kollade lite på badrumsinredning men fann väl inget direkt nytt vi gillade. Småkikade lite på pooler. Min man vill ha en jacuzzi utomhus medans jag vill ha en vanlig pool. Vi får väl se ifall det blir någo...

Av Anna - 8 mars 2009 10:44

Mannen gjorde en stege till oss igår. Skulle blivit av förra helgen men det hanns inte med...ville ha en liten bredare än va jag sett i affärer... så här blev resultatet...lyckat om ni frågar mig :)   Lite vit färg på så ska det nog bli super! Den vi...

Ovido - Quiz & Flashcards