Alla inlägg under februari 2009

Av Anna - 28 februari 2009 10:12

Skönt med lördag. Jag och mannen håller på att göra oss iordning efter att ha ätit en härligt frukost tillsammans.
Vi ska snart ge oss iväg och börja dagen med att kolla på ett hus. Sen ska vi vidare till Växjö och kika lite på Mio och Em och lite andra småbutiken...

Jag ska oxå titta på en kamera igen, kanske blir det köp idag....kanske inte..

Ikväll ska vi hem till våra vänner med twinsen och det ska bli lika kul som alltid...

Solen skiner ute, det är några minusgrader men ser ut att bli en härlig dag!


kram kram

Av Anna - 27 februari 2009 20:46

Kikade in på Ilva och tittade lite på deras nyheter....

fanns lite som jag skulle kunna ta med mig hem därifrån...


Av Anna - 27 februari 2009 20:28

Skulle vilja ha en mysig läshörna...och till det behövs ju lite grejer...tex en stor mysig härlig fotölj (em), pläd från pappelina, ett litet brickbord (designonline), mugg och en liten lampa från Ikea 

Det är väl ungefär det som är basen :)

Och så självklart En bra bok :-)

Av Anna - 27 februari 2009 17:32

Ska snart köra iväg och lämna min man som ska äta middag med sina nya kollegor, eller partner heter det kanske. Efter det ska jag plocka upp min svåger som oxå är övergiven av sin sambo ikväll.
Vi tänkte köpa lite mat och slappa här hemma hos mig...Känner jag honom rätt så vill han säkert spela lite tv-spel oxå så jag får kanske offra mig och förnedra honom i wii tennis lite :)


Tänkte faktikst ge mig ut och springa en runda oxå. Första träningspasset sen jag blev krasslig. Har lite ont i mitt högerknä så jag tänkte ta det väääääldigt försiktigt...



Av Anna - 26 februari 2009 21:18

Har kollat på dessa stakar i storlek större innan. Men den lilla modellen är nästan läckrast tycker jag....finns i svart och vitt på danskdesign

Märke By Lassen...pris 790 rikstaler

Av Anna - 26 februari 2009 19:02

Så var det torsdag....jobbet var hektiskt så dagen bara försvann iväg...kom tidigt...gick sent....

Nu har jag precis käkat lite sallad och nyss satte jag precis in hallonsmuffin i ugnen....hade ingen vaniljsocker upptäckte jag men jag hittade en gammal vaniljstång så jag gjorde det bästa av situationen. Vi får väl se hur det blir...

Anledningen till muffinsbaket är att ett par gamla tjejkompisar kommer på fika alldeles strax. Ska bli kul och prata lite strunt :)

Av Anna - 25 februari 2009 22:54

Var tvungen o slinka in en runda på desigonline för det var ju iallfall ett par dar sen. :)

Gillade dessa nyheter vid namn Bring.....helt okej pris oxå!

Finns i vitt eller svart...material Emaljerat rostfritt stål

Fick jag välja en av dom...skulle jag satsa på kannan :)

Av Anna - 25 februari 2009 22:17

Denna lampa kanske ska hjälpa till att göra livet lite ljusare...iallfall när man befinner sig i vårt kontor :)

Min man klagar på att vi inte hittar någon kontorslampa och vi har kollat lite överallt, UTOM på Ikea för jag har sagt att jag inte vill handla därifrån (eftersom typ 85% av alla våra saker är därifrån).

Meeen den här kanske inte är så tokig faktikst...lite gammeldax kanske men ändå ganska nice....

Ovido - Quiz & Flashcards