Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Anna - 19 februari 2009 21:51

Jag har länge velat ma en MAGBAG från Maze eftersom jag tycker det är ett supersnyggt tidningsställ....

Meeen nu börjar jag tveka och tycka att kanske Nr 2 här är snyggare....

EEEElller så kan man ju ha det ena i vardagsrummet och det andra i köket...

som en liten avslutning skulle man ju faktikst oxå kunna hänga upp nr3 i sovrummet :)

Av Anna - 19 februari 2009 21:12

Nu är det dax för hm och ge sig in i heminredningsbranschen...tittade precis igenom deras kollektion och tycker den är ummm helt okej. Inte dirket wow wow, men klart godkänd...

Det här påslakandet kommer jag klicka hem...passar fint i vårt sovrum.

Av Anna - 19 februari 2009 20:54

eller iallfall om mig...gick hem från jobbet idag, ont i halsen förkyld och mår allmänt skit...

Ligger här och tycker lite synd om mig själv...Hade ett möte på jobbet imorgon oxå som jag inte ville missa...skit med...

Men men...sånt är livet...

Ovido - Quiz & Flashcards