Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Anna - 25 februari 2009 22:54

Var tvungen o slinka in en runda på desigonline för det var ju iallfall ett par dar sen. :)

Gillade dessa nyheter vid namn Bring.....helt okej pris oxå!

Finns i vitt eller svart...material Emaljerat rostfritt stål

Fick jag välja en av dom...skulle jag satsa på kannan :)

Av Anna - 25 februari 2009 22:17

Denna lampa kanske ska hjälpa till att göra livet lite ljusare...iallfall när man befinner sig i vårt kontor :)

Min man klagar på att vi inte hittar någon kontorslampa och vi har kollat lite överallt, UTOM på Ikea för jag har sagt att jag inte vill handla därifrån (eftersom typ 85% av alla våra saker är därifrån).

Meeen den här kanske inte är så tokig faktikst...lite gammeldax kanske men ändå ganska nice....

Av Anna - 25 februari 2009 20:51

Jag visade min man den nya kollektionen från H&M idag och "lät" honom besämma vad vi skulle köpa till sovrummet...

Det blev följande saker...Helt okej val enligt mig....

Av Anna - 25 februari 2009 19:23

Det blev ingen kamera köpt idag. Jag var och kollade lite både på mediamarkt, onoff och expert. Meeeeen drabbades av den stora snålheten och tänkte att jag kanske hittar dom billigare på nätet. :)


Annars har det inte hänt så mycket idag. Tillbaks på jobbet och det var fullt upp hela dagen. Vi har så mycket att göra så det är rena kaoset...

Min chef antydde tyvärr att nu kanske inte det är så populärt om jag tar tjänstledigt för att skaffa valp :(   Men vi skulle prata om det lite mer.
Jag får ta semester annars fast då får jag o andra sidan inte så mycket semester i sommar..hmmm kan kanske iofs ta tjänstledigt då :-) :-)

Ovido - Quiz & Flashcards