Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Anna - 10 februari 2009 21:44

På fredag eftermiddag åker jag och min man till Göteborg.
Där ska vi vara till på söndag eftermiddag typ. Vi har bokat hotell och ska bara ha det riktigt skönt. Måndag den 16 är vår bröllopsdag så vi gör detta för att fira denna stora händelse :)

Dagarna och kvällarna ska tillbringas med tjaa det vet vi inte ännu :)

Fredag kväll blir det iallfall att vi stannar på hotellet och njuter av deras relax avdelning...

ska bli sååååååå skönt o komma iväg!!!


Finns en och annan butik jag skulle vilja gå in i...meeeeen shopping är lågprioriterat denna helg....faktiskt! :)

Av Anna - 10 februari 2009 21:16

Denna tråk-tisdag har gått ganska så fort...halva jobb-dagen gick åt till att sitta i möte vilket gjorde att tiden rusade iväg...

Nu har jag varit iväg på Italienska oxå så jag känner mig ganska trött i huvudet nu.

Jag och mannen sitter och tittar på tv efter att ha avnjutit en god sallad :)

Imorgon är det löpardax igen och det är nästan så jag längtar :)


Nu ska jag surfa lite och fortsätta titta på tv...det funkar fint o göra båda samtidigt :)

Ovido - Quiz & Flashcards