Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Anna - 5 februari 2009 21:27

När jag kom hem från min lilla löparrunda så ringde telefonen...det var en tjejkompis som undrade vad jag höll hus. Hade totaaaalt glömt bort att vi hade H-klubbs möte ikväll, så det var bara att kasta sig in i duschen och sticka iväg...där satt mina stackars kompisar och väntade på att få äta :)

Så istället för slappning i soffan med lite godis med det massa prata med några tjejkompisar!

Nu sitter ja ghär i sängen och ska nog kolla lite på tv innan jag ska slumra...imorgon kommer syster yster med familj så då gäller det att vara utvilad :)

Av Anna - 5 februari 2009 17:29

Igår somnade jag i soffan väääääldigt tidigt...o ändå var jag supertrött när jag vaknade idag.


Har varit och hämtat några av mina sprutor på apoteket idag...frågade vilka dom vanligaste bi-verkningarna var. Hon svarade, svallningar, att man blir svullen och minskad sexlust...

Svallningar kan man ju leva med....hmmm svullen vill jag VERKLIGEN inte bli, det är jag redan tillräckligt!!!   och minskad sexlust...tjaa eftersom min sexlust är typ obefintlig efter 4 år med "måste" sex så ska jag nog överleva det :-)


Men nu ropar löparskorna på mig.....

Ovido - Quiz & Flashcards