Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Anna - 2 februari 2009 22:55

När vi målade om i sovrummet rev vi ner krokar som vi hade på väggen och min man får inte hänga upp dom igen eftersom dom är svarta och jag vill inte ha svarta krokar längre....Nu tjatar han på mig att jag måste köpa nya men jag har inte hittat någon jag gillar. Hur svårt kan det var och hitta ett par krokar tycker min man....men vaddå...bara för att det är en liten krok vi pratar om behöver det ju inte betyda att man inte kan kolla runt lite och hitta någon som känns rätt :)

Dom här varianterna tyckte jag var lite coola även ifall dom inte passar i vårt sovrum :)

Av Anna - 2 februari 2009 22:33

Kolla vilka fina påslakan/örngott från zara home.

Okej, gillar kanske inte guldkudden dom lagt dit på ena bilden annars gillar jag dom här ljusa färgerna...

Av Anna - 2 februari 2009 22:09

Någon av dessa 2 soffor skulle kunna funka i nya vardagsrummet....

Av Anna - 2 februari 2009 19:40

Vad heter ni betyder det :-) ........tror jag :)

Jag sitter här och försöker begripa mig på det italienska språket. Det var ju inte dirket igåååååår man pluggade in glosor så man känner sig lite ringrostig men det ska nog gå :)

Kanske hade gått lite bättre om jag inte kollat å tv samtidigt :)

Av Anna - 2 februari 2009 18:40

Dom kommer alltid så fort :)

Jobbet gick relativt snabbt, jag slutade redan vid halv två eftersom jag var hos min terapeut. Det var en riktigt skön session där jag fick spy ut mig lite galla dels lite över hur det är på jobbet och framför allt om hur livet sucks när det gäller bebis-biten.


Nu har jag iallfall varit ute och sprungigt och det var skönt. Har precis käkat lite sallad och nu ska jag sätta mig och läsa lite italienska. Jag missade ju förra gångenså jag ska försöka läsa ikapp ett kapitel.


Vid halv åtta är det start för halv åtta hos mig på 4:an....är barnsligt förtjust i det :)

Ovido - Quiz & Flashcards