Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Anna - 8 februari 2009 19:40

Nu är det full rulle i huset igen....vi har precis ätit och nu spelar några wii och gormar som tusan på ovanvåningen, mamma sitter och sy upp ett byxor, syrran surfar och jag försöker plugga italienska...Mitt i allt detta dricks det kaffe och äts hallonpaj :)



Av Anna - 8 februari 2009 14:50

Nu har lampan kommit upp i sovrummet...tycker det blev ganska så bra faktikst :)  Tom mannen tyckte den blev okej!

Av Anna - 8 februari 2009 08:55

Jag vaknade idag (lixsom igår) av att mitt yngsta systerbarn (4 år) kommer ner och lägger sig jämte mig. Jag sätter på playhouse disney och så ligger vi där och tittar lite (jag halvsover).  Efter en kvart ungefär så säger tjejen så här. Moster Anna, vet du varför jag kommer ner och lägger mig här?

Nej säger jag...varför gör du det.

Jo för jag gillar dig jättemycket.


Kan det bli en bättre start än så på dagen!!! Jag tror inte det  :-) :-)

Ovido - Quiz & Flashcards