Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Anna - 9 februari 2009 19:39

gick fint....jag är ju inne på vecka 6 nu och idag stod det 2 x 14 minuter med 1 min rask promenad i mitten....gick enkelt och kvickt.


På onsdag är det dax att öka tempot lite i små fem-minuters sekvenser...inte så snabbt som vid intervall träning men ändå ökning av tempot...ska bli spännande.


Nu dax för dusch, mannen hämtar mat...han ville ha pizza och tjaaa jag lät mig övertalas.....

Av Anna - 9 februari 2009 17:37

Näpps, det blev ingen spruta idag heller. Men jag kom iallfall så långt att jag kom till vårdcentralen där dom skulle hjälpa mig.

Nu stöp det på att man inte ska ta sprutan om man är gravid, jag är ju inte gravid vad jag vet men eftersom jag inte kan veta säkert så vågade inte sköterskan chansa eftersom hon inten visste effekterna. jag fick ringa till min gynekolog eller rättare sagt dit där han jobbade för att se va dom sa...

dom tyckte inte jag skulle ta sprutan om jag inte var säker på att jag var gravid utan bad mig vänta tills jag fått mens och sen ta den då..

Men hallå sa jag...min gamla gynekolog sa ju att första gången skulle jag ta sprutan dag 21, varför var det så himla nogrannt om det inte är så viktigt?

Det visste inte den nya gyn, men enligt honom så skulle det funka utmärkt att ta den när jag fått min mens....och jag menar jag måste ju lita på det??

Lite trist för jag trodde ju det var noga att det var dag 21 första gången just, nu hade jag ju kunnat ta sprutan redan förra månaden!!!

Jag har iiiiiiiiiinge flyt alltså....


Deppigt, nu ger jag mig ut och springer en runda för att rensa tankarna...

Ovido - Quiz & Flashcards