Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Anna - 1 februari 2009 18:17

Idag är det ju 1 februari och då tyckte vi det kunde vara dax för grillpremiär :)

Så mannen har precis tänt grillen ute på ena altanen och jag har marinerat kött och håller på att fixa rotfrukter. Det ska bli smarrigt.
Vi får finbesök av mannens yngsta bror med sambo så det blir käk och lite kortspel ikväll...

Av Anna - 1 februari 2009 14:41

Här kommer lite fler bilder....

Av Anna - 1 februari 2009 10:47

hittade en liten sida igår som hette inredningetc.se

dom hade lite småfina grejer....

Jag är tex ett stort fan av pappelinamattor och här finns något annat märke, spira som hade fina plastmattor...

Av Anna - 1 februari 2009 10:14

Det är inte ofta jag vaknar upp på söndagarna och känner mig vidare trött....detta beror ju på att jag numer oftast somnar ganska så tidigt....måndag, onsdag eller lördag...brukar somna vid ungefär samma tid OM vi inte gör nått speciellt.
Igår gjorde jag något speciellt. Jag var ute med några tjejkompisar och det var INTE igår...

Först förfest med 10 bruttor....det var supernice och som sagt...INTE igår....

Sen var vi ute och slog klackarna i taket och det var oxå rätt kul, även ifall dom spelade sådär musik...Men jag drack en öl och dansade någon timme.

Sen började vi bli trötta (tilläggas ska att 2 av mina närmsta vänner som var med är nyblivna mammor och det var första gången sen kidsen dom var ute) så dom började oxå se lite trötta ut så vi ringde efter min man som kom och hämta oss.

Sååå av denna anledning är jag trött idag. Jag drack bara några öl så jag är inte direkt bakis..men det är typ lite som att kroppen vet att jag var på fest så då ställer den automatiskt in sig på baksmälla-knappen. Den har ju gjort det måååånga gånger förr i tiden :)


Ovido - Quiz & Flashcards