Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Anna - 18 februari 2009 22:38

Så har jag tillbringat dom senaste 4 timmarna med att prata, prata och så prata lite till. Det var jättetrevligt.

Fast jag kom precis på att jag glömt o käka middag, det kurrar lite i magen...men jag tror jag ska försöka somna ifrån det :)

Av Anna - 18 februari 2009 19:05

I måndags firade vi ju som sagt vår första bröllopsdag....

Vi avslutade kvällen genom att öppna lite bubbel OCH vår bröllopstårta som min mamma sparat åt oss. Det är tradition att äta den på sin första bröllopsdag. Den var inte riiiiktigt lika god som för 1 år sen men det gick :)

Vi hade inte en "vanlig" tårta, utan det var bara vår översta del som var som en tårta...resten var små bakelser. Vi kallade den patt-tårtan för varje bakelse såg ut som ett skärt bröst med bröstvårta på toppen :)


Av Anna - 18 februari 2009 18:14

Om en stund så får jag besök av en gammal tjejkompis...vi har inte träffats sen bröllopet så det ska bli jättekul :)

Vi umgicks flitigt när vi var i tonåren...men dom sista 5-8 åren så har det inte blivit så mycket. Men det är alltid kul att träffas och ta en fika och prata om ditten och datten.

Mannen är som vanligt och jobbar....verkar bli långa dagar nu när han är egen företagare........

Ovido - Quiz & Flashcards