Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Anna - 7 februari 2009 23:25

Ibland när jag känner mig lite deppig över att vi inte blir gravida, men ändå inte är så pass deppig som jag kan bli ibland...då brukar jag roa mig med att surfa omkring och drömma om vilka grejer jag skulle köpt om jag hade barn...

får jag en flicka skulle jag kunna tänka mig en vägg med den rosa söta tapeten...

tyget med elefanterna är så fint!!

gungmasken är ju supercool  och lampan är oxå himla söt...

Av Anna - 7 februari 2009 22:50

Måste nog säga att Alcazar var klart bäst, dom brukar inte vara mina favoriter men dom var ju klart proffsigast och hade bäst låt. Sen gillade vi här Caroline af Ugglas låt...den var skön....Även rock-tjejen i början var helt okej, hon hade en jäkla pipa. Resten av låtarna var ganska mesiga....

Av Anna - 7 februari 2009 21:30

är dom  :)

Av Anna - 7 februari 2009 21:24

jag försöker övertala min man om att vi ska köpa en hund.....jag tror faktikst jag kommer att lyckas :)

Jag är inte 100 på vilken ras jag vill ha men borderterrier är en av favoriterna :-)

Av Anna - 7 februari 2009 21:10

Vill jag ha i vardagsrummet....kanske lite bredare golv....

Av Anna - 7 februari 2009 15:05

Det blev muffinsbak med ungarna idag eftersom teaterbiljetterna var slut :(

Nu har vi slängt ner dom framför askungen så nu ska jag passa på att ge mig ut på en joggingtur. Syrran ska plugga, min man sätta upp en lampa och syrrans man han skulle nog tupplura lite....så nu råder det tystnad i huset...ganska nice :)


Idag ska jag jogga 40 minuter säger mitt träningsprogram...låter jobbigt....

Av Anna - 7 februari 2009 08:43

dax för storfrukost hemma hos oss...pappa kom precis med frall leverans så nu blir det frukost...färska frallor är alltid en bra start på dagen :)

Ovido - Quiz & Flashcards