Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Anna - 11 februari 2009 22:20

Här kommer lite fina kuddfodral!

Av Anna - 11 februari 2009 19:54

Jag tycker betong är riktigt snyggt...vill tex att mannen ska göra ett soffbord och en tvbänk till vardagsrummet...

Har även haft planer på att göra bänkskiva och duschvägg i betong...men det får vi se...

MEEEEn i vilket fall som helst var dom här klockorna fina....Klockan på "ben" är en minimodell (54 cm) av orginalklockan som är hög (195 cm) och dyyyyyyyyyyr....dom här skulle man faktikst ha råd med... :)

Av Anna - 11 februari 2009 19:47

Den här lampan gillade jag...den skulle kunna få lysa upp någon mörk liten vrå hemma hos oss :)

Av Anna - 11 februari 2009 19:37

Den här kudden får ju en att tänka tillbaks på den tiden då man bara hade 1:an och 2:an och välja på, vilket resulterade att den här bilden syntes vääääääldigt ofta.

Minns att man kunde sitta och byta mellan kanalerna och det enda som dök upp var antingen den här bilden eller så var det myrornas krig....då hade man minsann inte 50 kanaler och välja på och man fick minsann gåååååå fram till tv:n för att byta kanal....Det ni :-)

Av Anna - 11 februari 2009 18:45

Jag funderde på att införskaffa en fejkspis till vardagsrummet när vi gör om det....fast eftersom det är så pass dyrt så känns det lika bra att sätta in en riktig kamin istället.....

kolla prisskillnad på dessa...Ellos=4000, Pid=28000 



Av Anna - 11 februari 2009 17:22

Idag på eftermiddagen på jobbet fick jag helt plötsligt jätteont i min vänsterarm. Det känns precis som jag har sträckt en muskel eller nått och det sitter nästan uppe vid axeln så det gör ont när jag rör armen....jättekonstigt och jäkligt irriterande för nu får jag vänta med att springa tills imorgon. Jag som var så laddad!

Istället lagar jag nu potatismos och ugnsstekt falukorv...det ska bli gott :)

Ovido - Quiz & Flashcards