Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Anna - 12 februari 2009 22:03

Här kommer några kuddar till som jag gillade...

Alla kommer från cancaninterior.com

Av Anna - 12 februari 2009 21:03

Jag har rensat bort allt som jag hade i mina sovrumsfönster....kvar fick bara dessa två vita krukor vara...som jag har satt nya blommor i.....Nu är frågan vad jag ska ha i dom två andra....

jag vill nog försöka hitta några lite högre ljusstakar....fast inte för vanliga ljus utan det får nog bli värmeljus. Hatar nämligen och ha vanliga ljus i fönsterna för så fort solen har varit framme lite kommer man hem och så är ljusen på halv stång så att säga :)


Jag skulle oxå kunna köra varsin blomma i dom yttersta fönsterna och så ljusstake i mitten kanske....hmmmmm....tål att tänka på...få se om vi hittar nått fint i göteborg...även ifall vi inte ska shoppa, men jag kanske bara råkar springa på nått :)

Av Anna - 12 februari 2009 20:46

eller iallfall nästan....väskan är snart färdigpackad...det är mannen som ska få någon mer tröja tror jag...sen är det bara necessären och träningskläder som fattas...sen är det bara att invänta morgondagen...

nä shit...bikini och shorts oxå...vi ska ju bubbla...det höll jag på o glömma!

Av Anna - 12 februari 2009 19:20

det blir nog ingen jogging idag....tror jag vilar armen....tar med mig träningskläder till göteborg istället för dom har gym på hotellet :) fast om det blir någon träning återstår ju och se...


istället för att baka tror jag att jag ska bara choklad och bananmuffins..än en gång har jag övermogna bananer....vilken otur va :)

Av Anna - 12 februari 2009 17:31

Imorgon glider ju jag och maken till Göteborg så ikväll ska jag stryka och packa o fixa....

Tänkte se ifall jag hinner ut och springa en runda. Har visserligen ont i armen ännu vilket var anledningen till att jag inte sprang igår...men en liten runda kan man ju alltid testa...Här är iofs mycket snö så det lär nog vara lite bökigt...meeeeen allt går ju! :)

Av Anna - 12 februari 2009 17:31

som undrade var dom översta kuddarna kom ifrån....

designonline.se   :-)

Ovido - Quiz & Flashcards