Alla inlägg under februari 2009

Av Anna - 16 februari 2009 22:16

Jag har länge gått och tittat på dessa stenar och nu när vi var i göteborg slog vi till och köpte 4, vi valde två var jag och min man....meeen det kommer nog bli fler allt eftersom :)

Dom gör sig iallfall fint i sovrummet....ska nog bara hitta nått fint och lägga dom i...

Av Anna - 16 februari 2009 21:29

Idag har jag och mannen vår första bröllopsdag. Vi firade ju den i helgen så idag har vi inte gjort nått speciellt mer än att tillbringa kvällen tillsamman, och det är en perfekt kväll enligt mig :)

Den här fina buketten kom iallfall min man hem med. Min skitkamera som jag verkligen måste ersätta gör den inte rättivsa! :)

Av Anna - 15 februari 2009 21:32

här kommer lite till....


* LOVE från village.....perfekt till sovrumsfönstret  (hittade dock inga ljusstakar som jag ville ha)

* förråd skylt till tvättstugan

* filt från Bolia

Av Anna - 15 februari 2009 20:57

Det blev inte så mycket shoppat men här är några grejer som iallfall fick följa med hem...


* Chai latte till mig och min svägerska och muffinsformar från lagerhouse

* Ny löpar mössa och vantar

* Söta underlägg till mina syskonbarn

Av Anna - 15 februari 2009 20:52

Så var man hemma igen. Helgen har varit härligt skön!

Idag var vi en liten kort runda på stan och tog en fika och besökte bla bolia.

Men vi kände båda ganska snabbt att vi inte hade någon lust att shoppa mer så vi åkte till universeum och tillbringade 2-3 timmar där.

Har ni inte varit där så kan jag väl rekomendera detta. Framför allt om ni har kidz. Det var mycket att titta på och massor att prova på själv.


Men nu är vi som sagt hemma igen om det är som man säger....borta bra med hemma bäst!

Av Anna - 15 februari 2009 10:22

Min gigantiska blåsa på lilltån (ja den är faktikst gigantisk, har tagit kort på den som bevis) hindrade inte mig från att träna....jag och mannen var mellan 19.15 och 20.45 uppe i gymmet här på hotellet. Vi sprang på löpband och styrketränade...det var skönt :)

Sen åkte vi ner till hotellbaren (efter dusch givetvis) och där drack vi öl/drink och planerade vårt badrum lite...

Nu ska vi check ut från hotellet. Sen blir det lite stros på stan idag igen och sen ska vi till universeum innan vi beger oss hemmåt. det blir nog vid fem-sex tiden...

Av Anna - 14 februari 2009 18:39

Nu är jag helt färdig. Vi kom tillbaks till hotellet för typ 45 minuter sen.

Idag har vi hunnit med botaniska trädgården, naturhistoriska museét och så liiite shopping. Jag skulle försöka ge mig upp på gymmet tänkte jag men vet inte inte om jag kommer att kunna springa. Halva dagen gick jag tyvärr i obekväma skor och nu när jag tog aav mig mina skor så har jag en båsa på lilltån som är typ dubbelt så stor som lilltån..iiihh...får se om jag kan trycka i min fot i mina löparskor, går den sönder kommer det nog göra ont...den ser nämligen lite härligt blodfylld ut.....usch...

Av Anna - 14 februari 2009 09:44

Nu har vi precis käkat frukost, jag hade en svag ambition av att träna innan meeeen det blev inte så....

Frukost var iallfall magnefik! En av dom bästa frukostbuffér jag någonsin ätit..det slår det mesta UTOM ett hotell i tyskland där vi bodde för 2 år sen

och där hade dom en superfrukostbuffé :)

Det enda som saknades här var lufttorkad skinka, då hade det blivit full pott :)

Nu ligger vi här på hotellrummet och slöar lite...mannen tittar på skidskytte och jag sitter här och försöker torka mitt hår.

Det är en fin dag, det ser kallt ut men klarblå himmel. Ska bli skönt och tillbringa dagen med att strosa.

Ovido - Quiz & Flashcards