Alla inlägg under februari 2009

Av Anna - 13 februari 2009 21:56

Sådär...då har vi tagit ett dopp i plurret, vilket i det här fallet innebär hotellets bubbelpool :)

Mannen är var och bastar ännu men jag tyckte det var så varmt så jag stod inte ut mer än någon minut....

Ligger nu i soffan och slöar....känns som om sömnen inte är långt borta...

oj nu kommer mannen, får väl försöka vara lite social :)

Av Anna - 13 februari 2009 20:08

Är sedan några timmar framme i Göteborg. Vi har precis varit nere i restaurangen på hotellet och käkat. Mannen avnjöt en pepparstek och själv åt jag 3 tapas rätter. Smarrigt.

Nu sitter vi på hotellrummet...helt slut båda två och tittar på på spåret :)

Det blir nog en tidig kväll så vi åkar med morgondagens strapatser!

Av Anna - 13 februari 2009 07:15

vore det väl fanken om jag itne kunde få den där sprutan. Mensen kom inatt så nu borde det vara fritt fram. Ska ringa till vårdcentralen när jag kommer till jobbet. Hoppas dom har tid..eller får jag väl vänta till på måndag.

Ihhh...känner mig lite nervös...undra hur jag kommer o må efteråt...jag inbillar mig att jag typ med en gång kommer att värsta klimakteriekossan

som blir svullen och tjock och ömsom skäller och gråter...

fast när jag tänker efter så är det ju inte någon större skillnad från hur jag är nu :)

Av Anna - 13 februari 2009 07:15

vore det väl fanken om jag itne kunde få den där sprutan. Mensen kom inatt så nu borde det vara fritt fram. Ska ringa till vårdcentralen när jag kommer till jobbet. Hoppas dom har tid..eller får jag väl vänta till på måndag.

Ihhh...känner mig lite nervös...undra hur jag kommer o må efteråt...jag inbillar mig att jag typ med en gång kommer att värsta klimakteriekossan

som blir svullen och tjock och ömsom skäller och gråter...

fast när jag tänker efter så är det ju inte någon större skillnad från hur jag är nu :)

Av Anna - 12 februari 2009 22:03

Här kommer några kuddar till som jag gillade...

Alla kommer från cancaninterior.com

Av Anna - 12 februari 2009 21:03

Jag har rensat bort allt som jag hade i mina sovrumsfönster....kvar fick bara dessa två vita krukor vara...som jag har satt nya blommor i.....Nu är frågan vad jag ska ha i dom två andra....

jag vill nog försöka hitta några lite högre ljusstakar....fast inte för vanliga ljus utan det får nog bli värmeljus. Hatar nämligen och ha vanliga ljus i fönsterna för så fort solen har varit framme lite kommer man hem och så är ljusen på halv stång så att säga :)


Jag skulle oxå kunna köra varsin blomma i dom yttersta fönsterna och så ljusstake i mitten kanske....hmmmmm....tål att tänka på...få se om vi hittar nått fint i göteborg...även ifall vi inte ska shoppa, men jag kanske bara råkar springa på nått :)

Av Anna - 12 februari 2009 20:46

eller iallfall nästan....väskan är snart färdigpackad...det är mannen som ska få någon mer tröja tror jag...sen är det bara necessären och träningskläder som fattas...sen är det bara att invänta morgondagen...

nä shit...bikini och shorts oxå...vi ska ju bubbla...det höll jag på o glömma!

Av Anna - 12 februari 2009 19:20

det blir nog ingen jogging idag....tror jag vilar armen....tar med mig träningskläder till göteborg istället för dom har gym på hotellet :) fast om det blir någon träning återstår ju och se...


istället för att baka tror jag att jag ska bara choklad och bananmuffins..än en gång har jag övermogna bananer....vilken otur va :)

Ovido - Quiz & Flashcards