Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Anna - 3 mars 2009 21:24

Nu är jag proppmätt och propppratad :)

God mat i glada vänners lag...blir inte mycket bättre än så.....

Nu är jag mätt och trött och ska nog lägga mig med datorn i knät och surfa lite....fundera på huset vi har...och huset vi kanske köper...väga för och mot....tänka tänka tänka...


imorgon ska jag på utbildning. mätteknik - mäta processer....ska bli spännande...

Av Anna - 3 mars 2009 17:33

Jag och mannen har varit och kollat på huset idag igen....oooooohhh dessa kvaaaaaal jag eller vi går igenom...jobbigt...hur mycket pengar är vi berädda att lägga på huset...det krävs minst 1 miljon i renoveringskostnader....

usch det är svårt det här, fast ändå ett ganska angenämt problem :)

Sticker iväg och träffar några tjejkompisar istället...käkar lite god mat och pratar lite strunt, det är precis vad jag behöver!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards