Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Anna - 5 mars 2009 19:33

Paktet är här.....så här såg det ut när det kom....det ligger nu i tvättmaskinen....

Av Anna - 5 mars 2009 19:30

Husplanerna är ännu ej helt döda :)

Mannen har varit ute på banken idag och kollat upp om vi kan låna 1500000

till det nya "gamla" huset samtidigt som vi bor kvar i vårt hus och inte säljer det förrens vi är klara...Det är helt okej och vi fixar det ekonomiskt.

Ihhhhh men vi måste bestämma oss tills imorgon för då vill mäklaren avsluta affären....SHIT VA SVÅRT!!!!

 Jag har värsta ångestern....måste nog ge mig ut och springa en runda och rensta tankarna...

Av Anna - 5 mars 2009 18:47

Så var utbildningen över...2 dagars mätteknik (mätning av processer)

Det har varit ganska så intressant. Vi var en intressant blandning av folk från diverse olika storbolat som Astra Zenika och Eon.

Men nu är det över och imorgon är allt som vanligt igen. Ska bli skönt o komma till jobbet...fastän det lär bli en stressig dag.


Nu väntar jag på att mannen ska komma hem. Han är och hämta ett paket från H&M. Ska bli spännande och se hur nya påslakanet ser ut live :)

Återkommer med bilder senare!


Så här såg kurslitteraturen ut....blir ni sugna på att läsa :)

Av Anna - 5 mars 2009 06:54

Det blir nog inget drömkåksköp för oss....huspriset är lite för högt för att

ska vilja hoppa på...Trist...men sagt....hoppet är huset...nästan...mannen ska till banken i eftermiddag och då vet vi exakt hur det går...

MEN det är ju inte så att vi bor i ett ruckel nu :)  Jag och Mannen älskar vårt hus så vi ska nog överleva....

Nu dag 2 på utbilningen....den var sådär intressant...lunchen äckligt och jag fick huvudvärk på eftermiddagen som satt i ända tills jag somnade. Mådde även illa och usch ja det var inte roligt alls...

Hoppas det går bättre idag :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards