Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Anna - 24 januari 2009 12:15

Då var den viktigaste saken avklarad, jogging. Det var väldigt skönt för det duggade liiite liiiite så det svalkade gott :) Nu får jag nog försöka städa lite fast först tänkte jag slappa framför ett avsnitt Merlin som är bra tv-serie!



Av Anna - 24 januari 2009 10:31

Idag har jag en del att pyssla med...Hann grovstäda halva köket innan min man vaknade och nu har han burit ut all från sovrummet till köket för han ska måla taket och väggarna i sovrummet....så resten av köket får vänta.

Jag ska snart ge mig ut på en joggingrunda, det är en av måstena idag.

Sen behöver ovanvåningen sig en genomgång, jag behöver fixa en present tills ikväll när vi ska bort på middag och sen skulle jag ev hinna träffa en kompis...allt detta innan 18.00 då vi ska bort. Hmmm låter som om detta kan bli lite väl tufft att hinna med :)

Ovido - Quiz & Flashcards