Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Anna - 27 januari 2009 22:27

Min man har suttit i över 1 timme nu och knåpat med lampan till sovrummet....och inte är han klar ännu....jag var inne och tittade till honom och han tyckte att jag kunde göra den här jäkla skiten själv eftersom det var jag som ville ha den :-)

Jag funderar på att när han väl har fått ihop den och hängt upp den att jag ska säga, men oj va ful den blev bara för att retas, fast vet inte om det är läge för det :-)

Av Anna - 27 januari 2009 21:50

Så här är en ide jag och min man har att vi ska ha vår tv i vardagsrummet...

jag bara ääääääääääääääääääääääääääälskar "tv-panelen" för att inte tala om tvbänken och soffbordet...så himla läckert......

Av Anna - 27 januari 2009 21:41

Det skulle inte vara helt otänkbart för mig att förgylla mitt vardagrum med denna lilla "eldstad" :)  priset är dyrt meeeeen skulle kunna vara ok... +6000

Av Anna - 27 januari 2009 21:04

Jag skulle behöva nått snyggt att förvara kuddar och filtar när dom inte får ligga på sängen i sovrummet....Den här från syster lycklig var söt och även ifall den verkar vara tänkt för leksaker så känns det som om kuddar och filtar skulle funka oxå :)

Av Anna - 27 januari 2009 19:50

Min hjärna verkar ha fått tillräckligt med information för en dag....nu har jag suttit i en halvtimme och repeterat det vi gått igenom och nu verkar det som om jag har fått nog.


Tror jag måste ta en liten brejk och kolla på bygglov eller nått....det är 10  minter kvar så jag kan läsa fram tills dess så har jag varit duktig :)

Av Anna - 27 januari 2009 17:42

Idag har jag varit på utbildning heeeeela dagen. Det har varit kul men ganska så jobbigt...bara lyssna lyssna, mata in information typ...inga hands on alls...

Nu tänkte jag ge mig ut på en liten promenad sen får jag nog sitta någon timme och repetera lite och läsa igenom det vi ska gå igenom imorgon...

Ovido - Quiz & Flashcards