Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Anna - 9 januari 2009 21:48

Sitter en bunte högljudda grabbar i köket....ibland är det synd att vi har köket mitt i huset och att det är öppet ända upp till nock....lite svårt och undvika och höra dom :)

Nya tv spelet var ganska kul...

Av Anna - 9 januari 2009 18:41

Har nu bestämt mig för att det nog blir ett spel som heter

boom blox och verkar vara någon form av pusselspel :)

låter ganska roligt...

så nu får jag nog ge mig iväg till Maxi och se ifall dom har det...

Av Anna - 9 januari 2009 17:39

Idag har det än så länge varit en bra dag. Jobbet kändes bra och jag fick massor gjort. Satt kvar lite längre eftersom jag ändå inte hade nån vidare brådska hem.

Mannen är och tränar fotboll. Själv har jag städat toaletterna. Ikväll fylls huset med pokerspelande grabbar. Jag blir nog förvisad upp till ovanvåningen, kunde ju gett mig hemifrån men jag orkar inte...vill bara lägga mig ner i soffan tillsammans med Ben & Jerry. Tror faktiskt först att jag ska sticka iväg och köpa ett nytt tv-spel :)

Får se om jag hittar nått som verkar intressant!

Ovido - Quiz & Flashcards