Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Anna - 25 januari 2009 22:42

dom här mattorna är rätt läckra....tyvärr är dom ganska så dyra... +10.000

men ändå :)

Av Anna - 25 januari 2009 22:36

Vi håller på att fixa sovrummet för fullt....idag har mannen målat klart och lagt in nytt golv...här är lite bilder från innan...och efter...inte så stor skillnad mer än att det är fräshare vit och nytt ask-parkett golv...samma som vi har i vårt dressingroom och kök.

Av Anna - 25 januari 2009 22:32

kikar runt lite på soffbord...hittar inte nått sånt där som känns wow lixsom....jag skulle helt vilja att nån gjorde ett till mig....i putsat betong...får se om det går att fixa...

annars var det här ganska snyggt, även ifalll jag nog få ha ett vitt istället för svart...

Av Anna - 25 januari 2009 18:31

Jag sitter för fullt och surfar runt lite efter inredning till vardagsrummet...

allt ska bort och nytt ska köpas....


Har ju som sagt funderat på att ha ikea ps nya lampa där uppe meeeeen

den här är oxå nice :)   liiiiite dyrare dock (typ nästan 6000 kr) men den är fin.

Jag är helt inne på att ha inredning i vitt och svart..och då skulle ju denna passa ypperligt! Problemen är 2....den är liiite liten, bara 53 cm i diameter...och så kommer min man tycka denär jätteful... :)

Av Anna - 25 januari 2009 17:20

Till helgen släpper Ikea sin nya PS kollektion, iallfall i Stockholm och Älmhult.

Jag tänkte vara en av dom som befinner mig där först för att få tag i en lampa, som jag tror heter maskros. Den är supersnygg och kommer förmodligen att köpas av vääääääääääääääääääääääääldigt många människor.


Nu är mannen precis färdig med sovrummet. Nya golvet är lagt och väggar och tak är färdigmålade...Nu ska bara listerna målas en gång till och sen kan vi flytta in allt igen...men det blir nog ytterligare en natt i gästrummet :)

Ovido - Quiz & Flashcards