Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Anna - 16 januari 2009 22:10

Jag gillar att kolla på tv...det är inget jag skäms över...minst 2 timmar tvtittande om dagen blir det...

Såg precis på 6:ans hemsida att 2 av mina favoritserier startar igen...

Eureka och Chuck :)  Tragiskt kanske en del tycker att man kan bli så glad över tv program...men det skiter jag i...jag blir det iallfall :)

Av Anna - 16 januari 2009 19:27

åhhh...huvudrätten blev så himla god...


den färska laxen jag köpte i fiskbilen var bara så himla fin...den smälte i munnen....är nu proppmätt och sitter här framför datorn medans mannen diskar...vi har bestämt oss för att fira vår 1-års bröllopsdag i februari genom att tillbringa en helg i en av våra favoritstäder, Göteborg så jag sitter här och kikar lite på hotell...



Av Anna - 16 januari 2009 18:21

Äntligen fredagskväll....jag har förberett vår efterrätt och den står nu i frysen....även förrätten är gjord och är precis insatt i ugnen...så om 10 minuter börjar vi med den första rätten...

så kvällen kommer bestå av god mat och På spåret som jag måste erkänna att jag gillar, helt klart bättre än Let's dance....

Ovido - Quiz & Flashcards