Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Anna - 23 januari 2009 23:26

börjar bli trött nu..men jag tänkte försöka sitta iallfal en timme till...frågan är om jag lär mig nått när jag är så trött...fast nått kanske fastnar iallfall..får hoppas på det :)

Av Anna - 23 januari 2009 22:18

Fredagkväll, mannen sover som en stock...

själv sitter jag nere vid köksbordet och pluggar för fullt. ska gå en 3 dagars utbilning i ITIL nästa vecka och sedan certifieras (eller försöka iallfall).

För er som inte vet vad ITIL är så är det ingen mening att försöka förklara för det tar för lång tid, men det har med IT och processer att göra :)

Intressant men ganska svårt.

Av Anna - 23 januari 2009 18:15

Så var jobbveckan över....i helgen händer det inte så mycket...Mannen ska lägga nytt golv i sovrummet, själv behöver jag städa huset...det blir lite träning och imorgon kväll ska vi till några kompisar på middag.

Min man har varit på verktygsmässa i Göteborg idag så han har varit i himelriket och kommer hem med någon konstig såg som kostade några tusen....det är lycka för honom. Dom hade bara massa verktyg...och en bar med öl...det kan inte bli mycket bättre tycker han. :)

Jag har varit iväg och köpt färska räkor...shit va dyrt det var 159 kr kg men det kan det vara värt...ska fixa lite vitlöksbröd och annat gott och äta till...ska bli smarrigt!

Ovido - Quiz & Flashcards