Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Anna - 28 januari 2009 20:04

Nu har jag bokat en ny tid för att ta min första spruta...Nu är det den 9 februari som gäller. Samma dag som min man börjar på sin nya firma!!!

Vi hoppas denna dag ska vara starten på något nytt och alltså föra tur med sig!! :-)

Av Anna - 28 januari 2009 18:15

Så var dag 2 avklarad...idag har det varit riktig korvstoppning...fattar inte riktigt hur jag ska klara certifieringen imorgon men jag hoppas det ska gå bra. Vi var några som satt kvar efter och gick igenom lite och sen gjorde vi ett test med 40 frågor precis som det riktiga (detta var ett gammalt).

Man måste ha 26 av 40 för att bli godkänd. Idag hade jag 34 rätt men det kändes ändå som om jag skulle behöva vara på lite säkrare mark...så det bli till att läsa igenom lite ikväll....

Men först är det dax för en joggingtur, jag har lite känningar i mitt ena knä så jag hoppas det ska gå bra..


Ovido - Quiz & Flashcards