Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Anna - 11 januari 2009 21:33

Jag och mannen har precis tittat på en faktikst helt okej film.

Battle in Seattle, baserat på verkliga händelser och det ääälskar min lilla make.

Det handlade om wto-möte som hölls i Seattle någon gång på 90-talet och de upplopp osv som skedde. Helt klart sevärd.


Nu är det dock Barcelona på tv så nu har mannen kontroll över tv:n, men klockan är ju ganska mycket så jag trooor att jag kommer att slumra till i soffan och det är ju aldrig fel :)

Av Anna - 11 januari 2009 15:39

Har massor av mörk choklad, vit choklad och blockchoklad i kylen. Hade ambitioner att göra massa julgodis som jag inte hann med.

Fick den här boken i julklapp så jag tror att jag ska göra nått gott därifrån.
Hon brukar ju alltid ha massa massa choklad i sina recept så nått ska jag väl kunna hitta :)

Av Anna - 11 januari 2009 11:17

Vi fick en råsaftscentrifug i julklapp från jobbet i år.

Har precis invigt det o hej vilken god saft det blev!! Trist att den inte är lite snyggare så den inte kunde fått stå framme hela tiden. Problemet är ju att så fort den åker in i ett skåp kommer det inte komma ut igen utan den får stå där och trängas med fritösen, matberedaren och lite annat.

Gjorde juice på ett äpple, en apelsin och en kiwi och det blev supergott...


Av Anna - 11 januari 2009 10:37

Blir nog ytterligare en dag i slapphetens tecken...

Jag åkte ner till min mam

ma igårkväll och vi tillbringade kvällen med att prata strunt och slötitta på tv. Självklart somnade jag mitt under ett avsnitt av kommisarie Frost :)

Idag är det söndag. Inga större planer. Ska träffa en kompis om någon timme och käka lunch och gå en liten promenad, OCH träffa hennes lillkille som jag inte sett på några veckor nu, ska bli kul och se hur han har växt :)


Min man ligger fortfarande och sover, det var tydligen jobbigt att vara på hockey :)

Ovido - Quiz & Flashcards