Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Anna - 10 januari 2009 15:52

Nu har jag legat och degat i soffan heeeeela dagen. Kollat på någon rätt kass film och en 3-4 avsnitt av gossip girl. FIck nyss lite dåligt samvete och gick upp och fixade lite käk till mannen och mig. Han sticker snart iväg på hockey. Själv tänkte jag gå ut och gå en promenad innan jag lägger mig i soffan igen och degar vidare :)

Av Anna - 10 januari 2009 09:54

Tjaa, idag blir det nog inget speciellt. Det är helt blankt i min kalender heeeela helgen, så himla skönt! Idag ska jag nog bara gå omkring och pula lite här hemma, slappa i soffan och ha det gott. Mannen ska till Jönköping på Hockey ikväll så jag får slappa själv.

Men först ska jag starta dagen med något så intressant som att vattna blommorna, dom ser lite ledsna ut :)

Ovido - Quiz & Flashcards