Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Anna - 1 augusti 2008 20:26

Fredagskväll och filmtajm.

Jag har lyckats tjata mig till att vi ska se en rysare som min bättre hälft inte alls gillar egentligen. Men ibland går han med på det, kanske mest för att få tyst på mitt tjat. Vet inte varför jag vill kolla på rysare för jag vågar nästan aldrig titta ändå utan jag ligger där under en filt och går på toaletten en sådär 29 gånger. Men av någon underlig anledning tycker jag det är lite kul att bli sådär lite smårädd (läs livrädd) någon gång då och då...

Sen så ser ju godisskålen rätt lockande ut. Bara chokladgodis..mums......kommer att framkalla en lätt ångest efteråt men det skiter vi i just nu...var sak har sin tid och just nu är det film och choklad tid :-)


Av Anna - 1 augusti 2008 19:26

På måndag är det dax att  börja jobba igenom efter 4 veckors härlig semester.

Efter att ha ätit och druckigt gott under en längre period brukar man ofta  säga, Nu jäklar, på måndag är det nystart, träning i massor och inget godis.

Jag tänkte göra samma sak fast inte riktigt...jag tänkte börja blogga istället :)


Så vad kommer denna blogg att handla om då.

Tjaa titlen säger det mesta...Min vandring genom livet :-)

Vad mitt liv innehåller lär väl märkas inom kort :)




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards