Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Anna - 9 augusti 2008 21:10

har inte blivit någon film ännu. Det var ju os-sammandrag och man vill ju försöka hänga med lite på hur det går för dom kämpande svenskarna.

Jag tyckte så synd om en svensk boxare. Han såg så ledsen ut när han förlorat :(


Men jag hann ju kolla runt lite mer...skulle vilja ha en golvlampa i min hall.

En låg bullig sak...typ den här gillar jag..

http://www.ambientedirect.com/en/usd/kun_atomium_en.php 


den här är oxå fin..

http://www.ambientedirect.com/en/usd/art_tom_jack_en.php


ganska fin..

http://www.ambientedirect.com/en/usd/mgx_lily_en.php


Åhh, det finns så mycket fint jag vill haaaaaaaaa

Går upp o lägger mig i soffan istälet...


Av Anna - 9 augusti 2008 20:04

jag skulle vilja ha en liiiiiten hylla i min nya hall.

tycker den här är ganska nice....i vitt/valnöt

http://www.designtorget.se/designtorget/se/kop_hos_oss/?ew_0_cat_id=2421&ew_0_p_id=34BFBA00-F5BF-49F3-8AFF-B2C41A17CCBE&product_category_id=f10a7cad-5452-40fb-ab5a-e9ce467b6042&comment=G4093&news=false&cat=Inredningssaker&relSno=409340924094


och det här tidningsstället tycker jag är superläcket!


http://www.mazeint.nu/produktinfo_news/1337_MagBag_White.html


skulle även kunna tänka mig denna lampan på mitt skrivbord.....

http://www.rum21.se/index.php?main_page=product_info&cPath=54_66&products_id=697


den här kontorsstolen var fkatiskt okej oxå..i vitt...

http://www.rum21.se/index.php?main_page=product_info&cPath=85_56&products_id=1271


Nä nu är det bäst jag går upp mitt min lilla man. Vi ska se på film och han låter som om han vill sätta igång :-)

Av Anna - 9 augusti 2008 19:16

Jag gillar dom nya sura ahlgrens bilar. Det gör inte min man, han tycker dom borde förbjudas.

Nått annat som enligt honom borde förbjudas är all min shopping.

Vi har gemensamt satt shoppingförbud på mig ända fram till jul. Va gäller kläder och skor alltså. Jag får handla men då måste han godkänna det :)

Och vise versa givetvis. Det kommer o bli tungt men jag måste verkligen skärpa mig. Köper så mycket skitkläder rent ut sagt som jag aldrig använder eller som jag bara använder någon gång sådär.

Fast imorgon har jag fått dispans. Jag ska få köpa byxor. Fast bara för 1000 kr så det blir ju bara typ 2.

Jag har jättemycket byxor men jag har tragiskt nog gått upp så mycket i vikt så dom passar inte :/  Jag har alltså akut byxkris och det har faktiskt min make fattat!

I min jakt på byxor kollade jag in utbudet på hm. Blev inte superduper jätteimponera utan några byxor men den här jackan tycker jag är supersnygg! Fast den får jag ju inte shoppa :-(  Men man kan titta lite på den iallfall :)   (Den vinröda jackan längst till höger)

http://shop.hm.com/se/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_OVR_YTT

Av Anna - 9 augusti 2008 13:33

och vad har man hunnit med så långt.

Jooo nattgästerna fick ju en god frukost, sa dom att dom tyckte iallfall :)

Sen ner på byn, köpa en flaska skumpa och en present till lilla Hugo 9 månader. Fort iväg till gymmet. Körde på som tusan i en dryg timme, hem och flåsade på crosstrainern framför ett gammalt morden i midsommer avsnitt. March in i duschen och nu snart ska vi iväg på bröllops/namnkalas!

Hoppas det inte regnar för jag skulle tippa på att vi ska vara ute.

Nu måste jag slå in lite presenter. Hittade värsta gulliga bodyn på Lindex.

Dom har superfina barnkläder tycker jag och det är ju så kul att handla barnkläder...hoppas vi får göra det till oss själva med inom inte en inte all för lång framtid....



Av Anna - 9 augusti 2008 09:10

Det blev en trevlig kväll, maten var godigod även ifall jag varken tog av potatisgratängen eller pepparsåsen. Jag nöjde mig med en sallad till köttet som bestod av sallad, tomat, alfalfa och rödlök. Gott faktiskt. Jag har dille på en creme f. som heter Fetaost och soltorkade tomater. Den är från skåne mejeriet. Det är supergod till typ allt, framför allt sallad tycker jag :)

Nåväl, det blev en ganska sen kväll. Vi berättade våra "hur-vi-träffades-historier" och så kollade vi på film från vårt bröllop i februari. Vi satt o pratade skit till klockan två så jag är gaaaanska så seg idag.
Men min kära make har redan stuckigt iväg och jobbar och nu ska jag laga lite frukost till mina nattgäster. Tänkte göra lite scones och pannkakor och sånt gott :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards