Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Anna - 7 augusti 2008 22:02

Har suttit lite och försökt hitta en snygg kontorstol till mitt nya kontor och det är fasiken lättare sagt än gjort. Dom flesta är otroligt fula om ni frågar mig.

Jag skulle vilja ha en på i vitt skinn, fuskskinn funkar oxå, och svart kan kanske funkar..och så måste den vara på hjul för jag ska ha en lååååååååååååååång smal bänkskiva som kommer o vara iallfall minst 2,80 lång så jag vill kunna rulla runt lite :-)

Men det är svårt o hitta en...Ilva hade iallfall någon jag kunde tänka mig..

som den här...


http://www.ilva.se/produkt/54600038/spinn?maingroupurl=kontorsmobler&webgroupid==


jag skulle vilja ha en ungefär så här, fast helst vit och med hjul då..


http://www.ilva.se/produkt/58100672/star?maingroupurl=stolar&webgroupid==


när jag tänker efter så kanske det fkaiskt skulle vara snyggare med svart till....hmm det får jag nog fundera på när jag går o lägger mig :)


den här är lite cool, dock lite stor..


http://www.ilva.se/produkt/54600042/curve?maingroupurl=stolar&webgroupid=


tål o tänka på...


nåväl dax för o krypa till kojs.

Imorrn är det redan fredag, veckan har trots ganska trist o jobba gått skitfort.

Vi får besök av min mans ena lillbror med flickvän, dom bjöd in sig på grillat imorgon kväll. Det ska bli trevligt. Dom skulle fixa med sig käk så jag behöver mest övervaka det hela,  :-)

Dom bor fortfaranda hemma så dom brukar komma hit titt som tätt, det är som att ha ett par tonårsbarn typ, fast dom får vara här när dom vill, dom är toppengulliga båda två.


nä hoppa i säng var det som gällde...






Av Anna - 7 augusti 2008 19:51

Det kan faktiskt vara så att vi har bestämt oss för vilken tapet vi ska ha som fondvägg i kontoret...

Det lutar åt den här...

http://www.designonline.se/Products/sek1/Trademark/Sandberg+Tapeter/4171/Ramona+tapet+


eftersom vi ska hänga upp en skärm på väggen så kan det inte vara för blarrig och det känns som om den här kan passa. Vi ska ha valnöts golv och bänkskivan till skrivbordet min man ska göra ska oxå vara i valnöt.

Kanske kan bli nice? 


Av Anna - 7 augusti 2008 17:36

Precis hemkommen från gymmet. Jag har inte varit där på 6 veckor räknade jag ut så jag kommer förmodligen ha grym träningsverk.

Men det var som vanligt otroligt kul. Jag älskar att träna :)

Fast när jag stod där framför spegeln och tränade mina axlar, kom det en sån där perfekt tränad liten snärta och ställde sig jämte mig och lixsom bara utstrålade perfekthet, allt på henne satt fast lixsom. Tittade på mig själv och upptäckte att jag hade en fläck på mitt linne, som även satt mycket tajtare än det gjorde förra gången jag använde det, kan det ha krympt i tvätten tro? Och på mig sitter inte så mycket fast just nu, förudom kläderna då :-))  

Men va tusan gör det, jag är hel, ren och frisk, sen att det dallrade lite på mig här och var när jag var 30+ är nog inget jag kommer att reta mig på när jag ligger på min dödsbädd typ...


dax o laga mat, idag blir det slömat, potatismos (givetvis hemlagad) och grillad korv.


Av Anna - 7 augusti 2008 07:16

Redan torsdag, även ifall jobbveckan har varit trist så har det gått ganska fort iallafall. Idag har jag bestämt mig för att rycka upp mig och möta sanningen. SEMESTERN ÄR ÖVER   :)

Den kommer inte tillbaks förräns om ett år. Eller vi tänkte åka skidor vinter så då blir det ju en vecka iallafall.
Men nu är det jobba som gäller, like it or not.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards