Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Anna - 25 augusti 2008 22:56

För ca 4 år sen var jag och min man på en inredningsmässa och såg då denna soffa som heter Bruno och forfarande är en favorit hos oss...

Just den här bilden är nog på 4:an som är typ skitlång och jättesnygg och hade passat perfekt framför mina, eller förlåt, våra stora gavelfönster på ovanvåningen :)


Av Anna - 25 augusti 2008 22:51

Den här stöveln skulle kunna få sitta på min fot i höst....i alla färger faktiskt :)


http://www.bianco.com/collections/product_description.html?articleno=30-41561-20&sid=3c7a3c51847107f6b1f60ca4541d9caa

Av Anna - 25 augusti 2008 20:53

Fixade förrästen till en pastasallad till tjejerna ikväll. Den blev god och nog ganska uppskattad tror jag.

Ett par av mina kollegor var med hemma hos mig innan själva bokklubben började och en av dom envisades ju med att göra en kladdkaka. Jag försökte hindra henne, bönade och bad på mina bara knän. Men nähä....hon gjorde en ändå den rackaren.

Till råga på allt tvingade dom mig att äta av den oxå, jo faktiskt gjorde dom det, under pistolhot nästan, jag vågade minsann inte säga nej..tog tom 2 bitar för o vara på den säkra sidan......och med vanlijglass oxå. Det var faktikst hemskt :)

Men det kanske är så att om man egenligen inte vill äta utan folk "tvingar" en så kanske inte kalorierna räknas?  Jag tror det   :-)


Av Anna - 25 augusti 2008 20:44

Har varit en ganska hektiskt dag. Ikväll har vi haft bokklubb här hemma hos mig. 10 kacklande brudar kring ett köksbord kan ju få vem som helst att bli trött. Är det nått som finns i våra kromosomer som gör att vi måste prata hela tiden och gärna oxå avbryta varandra  :-)


Boken är förrästen klart läsvärd. Vi gav den nog typ 4,4 på en skala mellan 1-6

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards