Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Anna - 21 augusti 2008 22:12

Det fattas möbler i min hall. Det är typ 6 månader sedan vår nya hall blev klar men det fattas fortfarande möbler....så här ser hallen ut...

jag skulle vilja ha en liten hylla eller nått av något slag på den vita väggen, och kanske en golvlampa nedanför i hörnet....

men jag har inte hittat nått som jag gillar helt.

Det tog oss typ 5 månader innan vi hittade hatthylla och skolställ som vi båda gillade :-)    så hylla kan nog ta ett halvår till tror jag :)

Av Anna - 21 augusti 2008 20:51

eftersom jag redan har fuskat idag så kan jag ju likaväl fortsätta kom jag precis på...dagen är ju ändå redan förstörd :-)

tror det blir ett litet mörkt choklad, tycker jag har gjort mig förtjänt av det. Har laddat upp med några sådana här små choklad om jag skulle bli extremt godissugen och jaa men det tycker jag nog att jag är idag :)

Av Anna - 21 augusti 2008 20:43

När vi körde från terapin ville min man stanna på mcdonalds och käka eftersom han skulle sticka och jobba igen direkt efter, och då föll jag för frestelsen och köpte en vaniljmilkshake, fast bara en liten. Jag hade inget val, man kan säga att dom tvingade mig att köpa en :-)  jag ville givetvis inte min hela mcdonalds och min man sa att jo nu dricker du en milkshake och tjaaa vad ska en stackars flicka göra :-))

Men sen fick jag lite dåligt samvete så jag simmade faktiskt 80 längder, och det tog knappt en timme så jag tror jag simmade bort en del av shaken iallfall.

Nu har jag knaprat i mig en kotlett och sallad till det. Går finfint än så länge att inte äta några kolhydrater, eller jag äter ju ibland, men har säkert minskat ner med 80% typ. Fast jag lär nog tröttna på det om jag känner mig rätt.

Nu ska jag lägga mig och slappa i soffan och titta på ghostwhisper :)

Av Anna - 21 augusti 2008 18:05

Hektisk dag än så länge. Försov mig och kom iväg sent till jobbet....

sen cyklade hem på min lilla cykel och regnet öste ner. Lagom kul.

Snabbt iväg till första terapin efter sommaren, det var kul.

Nu har jag bara snidat om och ska iväg och slänga mig i poolen och avverka några längder. Ingen ro...ingen vila....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards