Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Anna - 28 augusti 2008 22:51

Jag tror att många som mig har aldeles för mycket ljusstakar, till vanliga ljus och kanske framför allt till värmesljus.

Mina favoriter som jag har är dom ni kan se nedan från design house Stockholm. Dom andra två är några som jag gärna skulle införskaffa till mitt lilla hem.

Nä det var dagens fönster-nät-shopping. Det är nästan lika kul och titta runt o drömma om allt man vill ha som att verkligen få shoppa! Fast bara nästan :-)



Av Anna - 28 augusti 2008 22:45

På hösten vintern dricker jag lixsom många andra en del te. Jag dricker inte så ofta men då och då...SKulle kunna tänka mig att dricka höstens te i dessa snygga muggar....

Av Anna - 28 augusti 2008 22:40

med ett köksskåp. Dom har fler dörrar att välja på och då kan jag även få svart....

Av Anna - 28 augusti 2008 22:33

en gammal klassisk pax-garderob skulle oxå funka....lite djup kanske

men det får man ta.....

Av Anna - 28 augusti 2008 22:27

varianten skulle funka. Den är bättre storleksmässigt. Bara 50 bred, medans den andra är 80. Fast vitrindörr...känns inte riktigt som jag. Fast man kanske skulle kunna fixa till det på nått sätt.....

Men jag vet inte om vitt funkar heller...kanske skulle va snyggare med svart....hmm tål o tänka på..

Av Anna - 28 augusti 2008 22:23

Men jag måste faktikst ha en hylla jämte skrivbordet, där jag tex kan gömma skrivaren så jag slipper se den, eftersom jag inte tycker skrivare är en sån snygg inredningsdetalj.

Denna hylla från ett stort möbelföretag skulle funka...det är dörrar även på dom två översta hyllorna.


Av Anna - 28 augusti 2008 21:20

Min man var och spelade fotboll ikväll så jag räknade med en lugn afton.

Men icke sa nicke. Min mans yngsta bror dök upp och ville spela wii så det var bara att ta fram spelhumöret och spela på. Blev helt genomsvettig efter några omgångar tennis och bowling. Har inte spelat på hela sommaren så det var faktiskt ganska så kul :-)

Men nu ska jag slå mig till ro och kolla på Ghostwhipsper

Av Anna - 28 augusti 2008 19:26

Till helgen är det äntligen dax. Då börjar vi renovera kontoret där jag nu sitter. Så jäkla skönt. Idag är det vitt, ett ekgolv och övriga möbler är i björkfanér. Helt okej skulle nog många tycka men vi är trötta på det. (Eller mest jag kanske) :-)

Nu blir det nytt. Som grund blir det golvet ni ser nedan och en vägg ska få tapeten. Sen har vi inköpt en bänkskiva i valnöt som vi ska göra ett skrivord av, eller skrivbänk kanske är mer korrekt :)

Sen vet jag inte mer...har inte hittat resterande grejer, typ en hylla/bokhylla och en kontorsstol. Men det kommer väl.


Ovido - Quiz & Flashcards