Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Anna - 26 augusti 2008 22:08

Jag personligen tror inte det. Min man är av en annan åsikt.

Men en ny höstväska måste man ju ha, det vet ju alla, shoppingförbud eller inte. Jag kan ju köpa en och smuggla in den, jag tror inte han märker det

:-)

här kommer några jag tycker är ganska så nice....

Av Anna - 26 augusti 2008 21:55

Sitter här och dricker ett glas proviva female. Ska tydligen innehålla massor av nyttigeter för oss ladies.  Massa järn och c-vitamin och folsyra som är bra att få i sig när man är gravid, eller som jag försöker att bli gravid.

Och ganska gott smakar det oxå. Iallfall mango smaken som jag smuttar på nu :)

Av Anna - 26 augusti 2008 20:57

Vi ska ha fest med jobbet i mitten på september och jag skulle behöva nått nytt tills dess, Även ifall jag har shoppingförbud :)

Den här klänningen skulle jag faktikst kunna tänka mig. Hmm får fundera på hur jag ska lyckas övertala min man om att jag faktiskt behöver en klänning eller nått annat nytt.....kan bli tufft :)

Av Anna - 26 augusti 2008 20:39

Det här tycker jag är ett ganska snyggt vardagsrum. Eller inte alla detaljer kanske, mest soffan jag gillar faktikst.  :)

Av Anna - 26 augusti 2008 20:21

åhh, jag hittar ingen snygg kontorstol som skiker...köp mig!!!!  :)

Ville helst ha en på hjul men det finns inga jag gillar så jag får nog lägga ner den ideén.

Tyckte den här stolen från Mio var helt okej faktiskt. Schysst pris oxå

Av Anna - 26 augusti 2008 18:35

Jag har stukat foten. Vet i fan hur det har gått till. I söndags kväll började jag få lite ont i foten när jag gick, och igår så hade den svullnat upp lite och det gör ajaj när jag vrider på den. Så jag går omkring här o småhaltar lite och är sur för att jag inte kan träna.

Jag är ju inte döende direkt men en stukad fot kan va nog så jobbigt.

Alltså för när jag inte tränar så är det så himla stor risk att jag tycker synd om mig själv. Och min självömkan resulterar oftas i intag av något onyttigt.

Skitjobbigt.

Man borde kunna köpa självdiciplin i lösvikt...jag skulle behöva några hekto för att klara kvällen :)

Av Anna - 26 augusti 2008 17:19

Nu när vi ska renovera kontoret så måste jag ju givetvis köpa en ny dator.

Har idag varit och kollat på  en HP till ett pris av 8000 som är typ ett ganska okej pris tycker jag. Under 10000 har jag sagt.

Det ska bli skönt o få en bärbardator så jag kan slänga ut min enormt gamla stationära dator(2 år gammal så vet iofs inte om den är så himla antik)

Men den kommer ju inte o passa in i mitt nya upphottade kontor..och så kan jag ju sitta och surfa i soffan och det känns ju väldigt lockande :)


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards