Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Anna - 24 augusti 2008 21:59

det ser tungt ut, har 120 sidor kvar att läsa...skulle tippa på att jag orkar max 40 till ikväll. Får ta med mig boken till jobbet och läsa på lunchen...


Idag har jag fått äran att träffa o gosa med ytterligare ett litet underverk :)

Det var en liten kille som såg dagens ljus för ca en vecka sedan. Han var jättefin och mamman var stolt som en tupp, eller en höna bör man väl kanske säga.


Annars har jag lyckats kränga i mig en hel del godis ikväll. Förbaskat bra jobbat av mig. Nu kommer jag att gå o lägga mig med lite härlig efter-godis-ångest. Har inte tränat på hela helgen heller. Fy och usch och fy, det får bli hårda tag den här veckan.

Fy va mätt jag är....har ätit alldeles för mycket av det här ikväll....

Av Anna - 24 augusti 2008 18:34

Usch jag har precis börjat läsa min bok som jag ska vara klar med till i morgon...har bara 280 sidor kvar så jag har ett par timmar framför mig :)

ber till någon högre makt att den inte ska vara dålig för då blir det ju skittråkigt! Men dom första 60 sidorna har fakitkst varit helt okej.

Har laddat upp med lite godis faktiskt för att det ska gå lättare, det tycker jag som vanligt att jag har gjort mig förtjänt av. Men först grillad fläskfilé och en grönsallad. Mums...

Av Anna - 24 augusti 2008 10:18

Shit idag ska hinnas med mycket.

Jag har en bok jag måste läsa ut eftersom den bokklubb jag är med i har möte imorgon, och jag har typ bara läst 40 sidor!!!

Till råga på allt ska vi vara här imorgon så jag måste städa lite :)

Sen ska vi träffa några kompisar på ett fik vid 12 och käka lunch...sen hinner jag bara hem och vända för sen ska jag iväg o hälsa på en ny liten bebis.

Usch, jag vet inte när jag ska hinna få in träningen. Den får nog stå åt sidan är jag rädd för, lite trist men ibland måste man prioritera och även ifall jag hellre skulle tränat en städat så funkar ju inte det :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards