Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Anna - 13 augusti 2008 22:36

Ingen träning idag. Känns ganska okej att jag passade det.

Stoppade i lite pasta i salladen idag på lunchen för att få i mig lite kolhydrater. Men ikväll var det ganska fritt från det för då blev det en biff och tomatsallad till det. Kvällens lyx har varit 3 plommon.  Gud jag låter som värsta kontroll-freaket när det gäller mat. Det är jag inte. Längtar till fredagkväll då jag minsann ska unna mig lite godis.  :)

Eftersom det tydligen är vänsterhäntas dag idag och jag är vänsterhänt har jag firat det hela med att dricka lite mer lightläsk :)


Det här med vikt är ju så jäkla tråkigt, tror jag har bestämt mig för att inte gå ner i vikt, men däremot upp i längd...tror ni det är möjligt? :)

Annars är ju oxå en variant som jag gillar att man göder sin omgivning så dom går upp och så känner man sig automatiskt smalare :)


Nu tror jag det är sängdax. Min bättre hälft sitter uppe och kollar på fotboll med en kompis så det får nog bli att ploppa i i-poden i öronen.


Förrästen var det ytterligare en skittrist dag på jobbet.

Av Anna - 13 augusti 2008 22:28

och den här tycker jag oxå har sin charm :)  med ett annat hänge så :)

http://www.blocket.se/vi/16934764.htm?ca=21_s

Av Anna - 13 augusti 2008 22:22

Nu orkar jag inte mer idag. har gått igenom hälften och känner mig nöjd..

Sitter och kollar på lampor.

Hade jag haft nått rum där en orange lampa skulle passa hade jag köpt den här....så läcker!! :)  ...och samtidigt inte :)  men jag gillar den skarpt!

http://www.blocket.se/vi/17241105.htm?ca=21_s

Av Anna - 13 augusti 2008 21:47

ooops...fick ihop 38 träningstoppar. och då är inte linnen eller långärmat

inräknat....kan nog låta dom mest slitna åka i soptunnan.

Verkar som jag kan klara mig ganska bra ändå :)

Av Anna - 13 augusti 2008 21:27

Nu jäklar har jag kommit igång lite iallfall...går igenom allt, precis allt i rummet och har en slängsopsäck och en skänkasopsäck.

Har bara gått igenom typ 20% ännu men har fått ihop en hel del både släng o skänk :)

Det kommer o bli en stooor hög kläder-jag-gillar-men-kan-inte-få-på-mig-just-nu kläder :)

får nog sortera allt ii högar.

Hög 1=kan bäras vid 3 kg viktminskning

Hög 2=kan bäras vid 5 kg viktminskning  

tom en

Hög3=kan bäras vid 8-10 kg viktminskning

Fast den högen kan jag nog förvara uppe i förrådet så länge för jag är högst osäker på att dom någon gång kommer att kunna bäras av mig.

oooooo förrästen jag får inte glömma..

Hög 4=helt okej kläder som kanske min smalare syster vill ha  

:-)

Nä nu är min plommon-vila över, nu har jag ätit 2 goda plommon och det är dax för rond 2. Mot klädhögen!

Av Anna - 13 augusti 2008 20:17

Alltså det har inte blivit så mycket fixande i mitt lilla dressingroom. Inget alls faktiskt.

jag åkte iväg o handla lite småprylar jag behövde först och det drog ut på tiden. Sen när jag kom hem var jag ju tvungen o laga mat. Gjorde förrästen supersmarriga biffar med vitlök och annat mums i :)  Nåväl, det tog sin tid.

Samtidigt pratade jag med gammal kompis och det tog någon timme.

Och nu har jag käkat och tänkte faktiskt börja liiite iallfall.

Så dax o resa sig upp från arslet och sätta fräs :)

Av Anna - 13 augusti 2008 17:34

som sagt, det ser ut som fanken...på bilderna syns inte hela rummet. har 3 inbyggda garderober oxå och där finns så mycket skit så ni kan inte ana!!

Nåväl, jag har iall inköpt lite nya lådor, korgar, krokar etc och ska försöka

snygga till det hela lite.

OCH framför allt köra en stor jävla utrensning.

Wish me good luck :)

Av Anna - 13 augusti 2008 17:31

Ingen träning för mig idag tror jag inte.

Ska faktiskt försöka ta tag i mitt dressingroom som ser ut som kriget efter sommaren...om ni inte tror mig kolla här..


Ovido - Quiz & Flashcards