Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Anna - 30 augusti 2008 17:57

Nu är det dax för o sticka på fest. Mannen står o dricker en öl och pratar fotboll med en kompis och en styck lillebror så jag får se om jag får med honom. :)


Det blev inte den nya klänningen, den sparar jag nog till jobbfesten i mitten av semptember. Den blev en tunika som jag inte använt så mycket...känns ganska okej, ska jag nog kunna svira omkring iden ikväll.


ha en trevlig lördagskväll!!! :-))

Av Anna - 30 augusti 2008 16:51

Det enda som får följa med från mitt nuvarande kontor är min jordglob som jag köpte på loppis för ett par år sen. Jag älskar den och även ifall den kanske den nyare varianten här nedan från menu hade passat bättre så tycker jag min har mer charm...och så lyser den ju oxå :-))

Av Anna - 30 augusti 2008 16:08

Eftersom jag har varit iväg hela dagen har jag inte hunnit till gymmet eller så. Men nu precis testade jag en träningsskiva som kom med senaste numret at Må bra. Det var bara 25 minuters träning....mest ben och mage typ. Den var väl helt okej men förmodligen ingen skiva som jag kommer att slita ut. Men det var svettigt värre för jag stod framför våra stora gavelfönster och vår ovanvåningn blir kokhet när solen skiner....

så nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen trooooor jag minsann att det blir en kall öl faktiskt... :)

Av Anna - 30 augusti 2008 15:20

Tänkte visa fixandet av vårt nya kontor. Det har äntligen börjag hända lite grejer. Mannen har idag rivit ut, spacklat och förberett inför morgondagens

tapetsering av en styck vägg :)

Så här ser det ut nu.

Av Anna - 30 augusti 2008 15:14

Sådär, nu har jag lyckats fotografera dom. Ni får ursäkta men min mobil tar inte superbilder direkt.

Men iallfalll koftorna är likadana, jag kunde inte besämma mig för vilken färg och dom var så billiga, bara 199 kr st. Och dom är perfekta värmekoftor som passar skitbra på jobbet som alltid är kallt. Och så hittade jag den rutiga scarfen som jag tyckte va snygg.

Klänningen tror jag att jag ska matcha till gråa byxor och kanske ev en svart väst över.. :)

Av Anna - 30 augusti 2008 14:50

Det blev lite shopping idag. Fast inte så mycket. 3 koftor, 1 scarf och så en klänning som jag tänkte ha ikväll. Det blev den som jag har visat tidigare i bloggen, från lindex som är paisley mönstrad. Tyckte den var jättefin.

Hmmmm tror fan jag ska göra som proffs-modebloggarna och fotografera så ni får se. Fast mina inköp kommer ju inte från miu miu, ance eller monki utan dagens iköpa är från vero moda och lindex. För även ifall jag drömmer om o handla på mer fancy stället så är det på typ sånna affärer jag gör mina inköp. Jag är en ganska basic liten dam :-)

Ska se om det kan bli några foton, återkommer :-)

Ska nog sola lite först oxå för det är härligt väder ute!!!

Av Anna - 30 augusti 2008 09:46

Ikväll är det dax för party och jag börjar fundera på va fan jag ska ha på mig...eftersom jag har gått upp så många kg så passar en hel del kläder inte :(

Det lutar åt att jag ska se ner till Lindex och spana in den där snygga klänningen.

Eller tror jag att jag kanske bara ska köra byxor, t-shirt och en svart väst...det funkar alltid tycker jag och kvällens party är inget dirkekt dresscode mörk kostym :-)

Hittade några fina t-shirtar från Lindex som jag skulle kunna tänka mig...


Av Anna - 30 augusti 2008 00:56

Här ser man en liten glimt av min frissa...jag och mannen är mest interesserad av att pussas medans min systerbotter bara har ögonen för min handväska :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards