Alla inlägg under oktober 2008

Av Anna - 22 oktober 2008 14:57

att jag inte kan vara sur...för jag vill stanna kvar efteråt och köpa en ny vaxduk och lite sånt så jag behöver fjäska lite så då går det ju inte att vara sur....skit oxå...nåväl, jag sparar undan den här surheten till ett annat tillfälle :)

Av Anna - 22 oktober 2008 14:56

På väg till terapin...

mannen är sen...jag är sur.....oj, nu kom han....men vi är sena...och jag är lite sur..

Av Anna - 22 oktober 2008 07:28

Så var det onsdag igen, halvtid..skönt. Idag är det dax för terapi igen så jobbdagen blir lite kortare än vanligt. Sen ska jag hem till en kompis ikväll och hälsa på en sväng. Och imorrn kommer syster yster med sina flickor...då blir det fullt upp hela helgen...tyvärr kunde inte min svåger följa med. Jag har inte träffat dom på så länge så jag nästan längtar ihjäl mig efter dom små liven (och dig oxå sis) :-)

Men nu är det dax att som vanligt hoppa upp på min silverfärgade racerbike och bege mig iväg till jobbet. Det regnar småspik oxå ser det ut som så det blir säkert en ljuvlig tur.....

Av Anna - 21 oktober 2008 22:41

Mannen hade paxat stora tv:n ikväll eftersom det var champinjonernas liga på tv....jag bestämde mig för att spela in House och titta på fotboll ihop med min man...
Meeeeen det hela slutade med att mannen sov, jag satt och stickade och läste och ingen tittade alltså på fotbollen.....

Av Anna - 21 oktober 2008 21:28

Så är det fanimej nästan klart nu. Det blir ganska maskulint, men jag gillar det :)

Här kommer en liten bild...

Av Anna - 21 oktober 2008 21:10

När vi bestämde oss för att fixa i ordning vårt kontor införsaffade vi en arkivbox från Granit. Detta i ett försök att få lite bättre ordning på papper. Jag är nämligen expert på o lägga papper lite huller om buller...och som ekonomiansvarig i detta hushåll så måste jag ju försöka skärpa till mig. Och denna lilla box är som sagt ett led i att jag ska försöka va lite duktigare.

Om den är supersnygg vet jag inte direkt, men den är iallfall snyggare än o ha papper liggandes överallt

Av Anna - 21 oktober 2008 20:12

Nu så här mitt i höstrusket brukar jag bli sugen på att sticka en ny halsduk...så det tänkte jag göra. Införskaffade dessa 4 olika färger och ska se ifall jag kan knåpa ihop nått...färgerna ser lite mer gälla ut här än va dom är i verkligheten..men jag tror det kan bli bra :)

Av Anna - 21 oktober 2008 19:00

Min man skulle faktikst laga mat idag oxå..men han ringde och sa att dom måste jobba över...typiskt! Så nu får jag ställa mig vid spisen själv. Synd, jag kunde vänja mig vid att han lagade all mat faktikst :)   Näää det skulle jag nog förresten inte, jag gillar ju o laga mat.

Och tränat har jag oxå gjort, så himla duktigt av mig.....ungefär lika duktigt som när jag efter träningen stannade på willys och köpte potatis OCH lite godis...hmmmm nicht gut nicht gut....

skitsamma...nu ska jag iallfall innan jag gör nått annat försöka hitta lite inomhustider åt min man och hans fotbollslag...fattar intea tt sånna uppgifter hamnar åt mig, men dom har en tendens att göra det......hmmmh hmmm

Ovido - Quiz & Flashcards