Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Anna - 10 oktober 2008 22:28

Nä nu jäklar ger jag upp...nu är jag trött och har ingen motivation kvar alls. Klockan är halv elva så det känns nästan som om det är okej att sluta för idag, även ifall vi inte är helt färdiga...

Jag tänker nu lägga mig i soffan under filten och titta på en film. Det kommer förmodligen bara att ta 10 minuter innan både jag och min man sover, men det känns som om det spelar kvitta.

Imorgon ska vi upp rätt tidigt och köra till tippen. Det känns sådär lagom kul....

Av Anna - 10 oktober 2008 21:28

fy fanken...nu börjar det bli tråkigt....har suttit och gått igenom flera gamla pärmar....astråkigt men snart är det klart....snart....

Av Anna - 10 oktober 2008 19:54

Aj aj aj...vi har en liten kris inne i kontoret...jag bröt av mannens tumstock.....som tur väl var hade han en till, husfriden räddad :)

Av Anna - 10 oktober 2008 17:09

Så var det då fredagskväll. Min man kom precis hem så snart ska vi nog sätta igång och fixa i kontoret...ingen ro, ingen vila....

Får se om det kan bli nått bildbevis på vad vi lyckas åstakomma lite senare..

Av Anna - 10 oktober 2008 07:16

Jaha, fredag igen...veckan har gått fort som vanligt...

Ikväll har jag och min man INTE planerat något slapp i soffan. Nääää utan när vi kommer hem ska vi göra iordning kontoret. Det ska sättas upp hyllor, magnetfärg ska målas och bli en anslagstavla. Papper ska sorteras och fixas, vi ska även försöka komma ut och springa. SEN får vi slappa i soffan och äta nått. Dom kommer klockan lätt vara 21-22 och då kommer vi och somna innan vi har hunnit lägga oss till rätta i soffan.....men men tycker det ska bli ganska kul faktiskt. Gör man saker och ting ihop så blir dom oftast roligare :-)

Ovido - Quiz & Flashcards