Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Anna - 29 oktober 2008 22:10

Så var man hemma igen....vi kollade in filmen Men of Honor....det var helt okej, lite sådär amerikanst tramsig som en kärleksfilm därifrån brukar vara men helt en klart sevärd tjejfilm.


Nu har jag roat mig med att betalar räkningar....jag förstår inte hur man kan göra av med så mycket pengar varje månad...helt sanslöst...pengarna bara försvinner hux flux....mycket skumt :)



Av Anna - 29 oktober 2008 18:59

Har varit en stressig dag....slutade jobbet redan vid lunch...iväg till sjukhuset och träffade en narkossköterska som gick igenom operationen som närmar sig...sen var vi och kikade lite på kvik och spanade in lite kakel på ett ställe...köpte en ny vaxduk oxå innan det var dax för terapin.

Nu har vi precis käkat thai mat som vi beställde på hemvägen. Ganska gott faktikst...bambuskott var inte alls så läskigt som jag trodde.

Nu ska jag hem till en kompis och ha lite filmkväll, ska bli nice :)

Ovido - Quiz & Flashcards