Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av Anna - 12 oktober 2008 22:20

Nu ska jag försöka få stopp på min duracellkanin-man och få honom i säng...han fixar och donar och sorterar och håller på så man nästan blir galen....själv sitter jag mest här och studerar honom just nu. Han skruvar ihop en låda från IKEA och han gjorde lite fel och det tycker jag alltid är väldigt roligt, eftersom jag själv gjorde helt rätt med min låda :)

men nu låter det nästan som han verkar färdig för idag, bäst jag loggar av och försöker leda honom till sängen....

Av Anna - 12 oktober 2008 21:30

Nr 2,3,5 och 6 ska jag besälla med en gång. Just love them....

Det är bra med bonaparte oxå för dom har inte L som största storlek utan nästa alla deras kläder går upp till storlek 52. Äntligen ett företag som fattat att bara för att man inte är pinnsmal så kan man vilja ha fina kläder.....

Av Anna - 12 oktober 2008 21:28

Min mamma är stor älskare av bonaparte. Och jag börjar bli mer o mer frälst jag oxå ju äldre jag blir :)

Hittade följande klänningar/tunikor idag som jag vill ha.

Av Anna - 12 oktober 2008 17:08

Söndag eftermiddag och nu sticker jag och mannen hem till mamma för lite söndagsmiddag. Slappa i soffan hemma hos mamma är en av min mans favoriter för där får han verkligen slappa :)   jag tycker oxå det är ganska så nice.

Nu drar vi...

Av Anna - 12 oktober 2008 15:12

Har precis kommit hem från gymmet. 40 min crosstrainer, 20 min rodd och 1 timme styrketräning. Känner mig både trött och nöjd :)

Sen var jag så duktig så jag körde och tvättade bilen oxå..Det tog 30 min och var minsann ganska jobbigt det oxå!

Så nuuuu tänker jag nog inte göra så mycket mer ansträngade idag. Det kanske blir en promenad senare för det är otroligt härligt väder ute.

Träden/löven är så vackra och jag får lite halvlust till att springa omkring och hoppa i lövhögar som man gjorde när man var liten. Men jag vill inte att grannarna ska titta snett på mig. Och förrästen så har vi inte så mycket löv på vår gräsmatta så jag kan göra en hög som klarar av att jag hoppar i den :)

Nu, en snabb dusch, sen tjaa sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det får tiden utvisa! :)

Av Anna - 12 oktober 2008 09:58

Mannen är iväg o jobbar. Han hjälper en kompis och fixa lite på hans hus...Så jag är home alone ända fram till klockan 16.00 Då har vi bjudit in oss på söndagsmiddag hos mamma :-)

Jag har en sån härlig huvudvärk som har kommit och gått sen igår eftermiddag, otroligt störigt men jag hoppas den försvinner snart.

Tänkte iallfall börja dagen med att sticka och handla lite smågrejer till kontoret. Det börjar faktiskt bli klart. Det blir ganska maskulint med mycket svart, men jag gillar det :-)

Ska ta lite kort senare idag så ni oxå får se. Men nu är det dax att sätta igång. Ska bara se ifall jag hitta någon bra ljudbok o ladda hem. Har snart lyssnat klart på En dag i solen, Liza Marklunds nya. Helt okej bok, väl värd att läsa/lyssna på.

Ovido - Quiz & Flashcards