Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Anna - 15 oktober 2008 21:51

Jag skulle vilja ha en kösassistent. Det finns ju massor av välja mellan...vilken är egentligen snyggast. Är det värt pengarna o lägga 5000 kr?? Kommer man använda den....Jag har ingen plats i köket att ha den framme, jag gillar inte o ha massa apparater framme utan föredra och ha dom i ett skåp...men orkar man dra fram den varje gång man vill använda den....

Hittade några olika modeller...vet inte varför jag valde och visa röda, för någon röd vill jag INTE ha :-)

Av Anna - 15 oktober 2008 21:16

Jag har nyss pratat med min farmor. Hon är en oehört pigg krutgumma på

90+. Jag ringde först mitt i rapport så jag fick ringa tillbaks efteråt...man måste ju hänga med vad som händer på wall street :)  sen pratade vi om hur det står till med världen och hon jämförde lite med denna krisen och den som var på 30-talet, hon var ju med om det...och minns det...hur coolt är inte det :)

Jag hoppas jag kommer att vara lika pigg och alert när jag är så gammal. Jag menar 90+ bor själv i lägenhet, ingen hemhjälp utan städar och lagar mat själv, spelar poker med vänner, är med i frågesportstävlingar på pro...det tycker det är ganska beundransvärt.  :-)

Av Anna - 15 oktober 2008 20:37

Här kommer dagens middag...

Italienskt lantbröd fyllt med kyckling, mozarella, ruccola och lite annat...

smarrigt....ska bara stoppa den någon minut i grillen så den blir lite krispig oxå :)     dagens dryck: minimjölk :-)

Av Anna - 15 oktober 2008 07:40

Så var det onsdag och det innebär ju halvtid på veckan...skönt. Onsdag betyder oxå terapidag och det är ju alltid trevligt.

Ska berätta om min hemska dröm och se vad hon tror om den. Allt behöver väl inte ha en förklaring men det kan va kul o höra och se va hon tror...


Inget godis i går heller, bara en varm kopp choklad. Det blir 2 dagar utan godis eller glass...wow!

Ovido - Quiz & Flashcards