Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Anna - 6 oktober 2008 20:01

Idag har jag ont i ryggen. Så det blev ingen bokklubb för mig. Istället har jag legat blixstilla i soffan när jag hittade en ställning som passade. Nu är jag uppe och rör mig lite för jag blev hungrig :)

Fast det är faktikst skönast när man rör på sig för det gör mest ont när jag sitter ner och står still....livet är kul nästan jämt....

Jag ska stoppa in vetekudden en sväng till och lägga mig lite på den o njuta och hoppas att det släpper....

Fan det är inge kul o ha ont i ryggen alls...jag som skulle sprungit idag oxå innan bokklubben...hmmm men det är nog borta tills imorgon så då får vi ta det då :)

Av Anna - 6 oktober 2008 07:20

Idag ska jag ha utvecklingssamtal med min chef på förmiddagen. Vi ska faktikst vara här hemma hos mig. Ganska skönt faktikst för då kan man slappna av ordentligt. Jag har rätt mycket skit som jag vill få ur mig så då underlättar det alltid att man är på ett ställe som känns bra.
Jag måste bara försöka o inte låta mina känslor styra o hetsa upp mig utan försöka vara saklig och beskriva tydligt vad det är jag menar...

Wish me good luck!!


Ikväll ska jag iväg på bokklubb där vi ska recensera "Potentsgivarna".

Jag tror den får en 4:a på en skala 1-6 eller kanske en 3:a. Det ska bl spännande att se va det blir för bok nästa gång...

Men nu, mot jobbet!

Ovido - Quiz & Flashcards