Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Anna - 8 oktober 2008 21:47

Den här skon från stadium blev det....

Av Anna - 8 oktober 2008 21:41

Idag har det varit full rulle hela dagen....jobbet gick undan som tusan, fullt upp hela dagen med möten och annat tjafs. Sen iväg till terapi. Efteråt belönade jag mig med ett par nya walking shooooes från Ecco. Helt okey.

Sen ilfart hem och iväg till en kompis där 2 andra kompisar oxå var och vi har käkat gott och pratat massa strunt. Nu är klockan kvart i tio och jag kom precis hem....Nu måste jag ut och gå några steg för jag känner mig helt däst och behöver lite friskluft. Men det blir en snabbrunda för jag är trött som tusan....

Av Anna - 8 oktober 2008 07:50

Nu jäklar börjar det bli kallt ute på kvällar/nätter/mornar...

Det har varit nere på nollan och vänt flera dagar i rad. Och eftersom jag har drabbats av den stora latheten har jag kört bil varje dag till jobbet den här veckan så jag har fått skrapa bilen....eftersom jag oxå glömt att köra in bilen i garaget och satt i motorvärmaren...

Men igår kom jag ihåg det så idag ska den inte vara iskall. Finns det något värre än o hoppa in o sätta sig i en iskall bil, framförallt om man råkar ha något kortare på överkroppen så när man sätter sig ner blir det en glipa med bar hud som kommer i kontakt med det kalla sätet....huga!!

Men idag som sagt kommer det o vara varmt och skönt :)


Ovido - Quiz & Flashcards